Penny vrea 375 de măcelării partenere arondate magazinelor sale până în 2029
Penny, unul dintre cei mai dinamici retaileri din România, a atins pragul de 200 de măcelării partenere arondate magazinelor sale la nivel național. Până în 2029, retailerul vrea să crească numărul de măcelării până la 375, consolidând astfel pilonul strategic al produselor românești care se bazează pe dezvoltarea portofoliului cu proveniență locală.
Colaborarea dintre Penny și măcelăriile partenere a început în 2013, din dorința de a beneficia de expertiza cunoscătorilor de cărnuri, având ca scop îmbogățirea ofertei de produse din carne proaspătă și produse din carne din magazine, adaptate cerințelor locale și bazate pe tradiție și calitate.
Aceste parteneriate au contribuit la diversificarea gamei de produse disponibile clienților, încurajând totodată producția și consumul local, măcelăriile partenere fiind aliniate pilonului strategic Penny pentru dezvoltarea sortimentului de produse românești.
„Suntem mândri să lucrăm alături de 18 parteneri regionali care împărtășesc valorile noastre și, împreună, să contribuim la susținerea economiei locale. Măcelăriile partenere extind și mai mult sortimentul nostru de carne proaspătă și produse din carne, oferind produse calibrate la cererea locală. Viziunea noastră este să extindem parteneriatele și să îmbogățim experiența de cumpărături la cât mai multe dintre magazinele noastre din țară", a declarat Dan Crișan, COO al Penny România.
În prima parte a anului 2024, Penny a atins pragul de 200 de măcelării partenere în magazinele din întreaga rețea din țară, mizând pe parteneriate solide cu 18 branduri de măcelării regionale. De asemenea, pe lângă cele 200 de măcelării partenere, retailerul numără în rețea și 10 măcelării proprii.
„Fiecare parteneriat cu măcelăriile locale reprezintă pentru noi o oportunitate de a pune la dispoziție clienților produse din carne de cea mai bună calitate, direct din inima comunităților românești. Am privilegiul de a fi în prima linie a unui proiect cu adevărat valoros, fiecare măcelărie parteneră aducând un bagaj de expertiză și o pasiune pentru calitate care se potrivește perfect cu angajamentul nostru de a oferi clienților ce este mai bun", a afirmat Sorin Pandele, Project Manager Carne, Penny România.
Parte din grupul Rewe, Penny este unul dintre cei mai activi retaileri din România. În prezent, rețeaua locală este alcătuită din 377 magazine, deservite de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași.