PENNY ajunge la 386 de magazine pe plan local
Discounterul PENNY continuă expansiunea rapidă în România și inaugurează două noi magazine în Satu Mare (jud. Satu Mare) și Isaccea (jud. Tulcea). Odată cu aceste deschideri, PENNY ajunge la o rețea de 386 de locații, dintre care 10 inaugurate anul acesta. Planul pentru 2024 include 35-40 de noi magazine, astfel că în perioada următoare discounterul va continua investițiile în expansiune, Penny vizând investiții de 1 miliard de euro până în 2030, cu scopul de a extinde rețeaua și de a dezvolta competențele logistice.
Experiența îmbunătățită de cumpărături din noile magazine PENNY pune în valoare angajamentul companiei pentru extinderea portofoliului de produse 3RO - produse autentic românești, provenite, procesate și ambalate în România. Clienții găsesc în magazine o zonă extinsă pentru produse proaspete și mărci proprii, cu o semnalizare clară a promoțiilor și categoriilor de produse esențiale. În plus, ambele magazine dispun de propriile măcelării şi aduc astfel un plus de valoare pentru clienții care caută produse proaspete și de calitate.
Magazinul din Satu Mare, situat pe strada Păulești, nr. 73, dispune de o suprafață de vânzare de 857,23 mp și 97 de locuri de parcare, inclusiv patru locuri dedicate persoanelor cu dizabilități.
Magazinul din Isaccea, aflat pe strada Avram Iancu, nr. 1, județul Tulcea, are o suprafață de vânzare de 863,10 mp și oferă 77 de locuri de parcare, dintre care trei pentru persoane cu dizabilități și trei locuri dedicate părinților cu copii.
PENNY Punct subliniază direcția strategică de dezvoltare a PENNY Market în România, bazându-se pe șapte piloni esențiali: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Parte a grupului REWE, PENNY este unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 384 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.
Penny România a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 8,32 miliarde de lei, reprezentând un avans de 16% față de anul anterior, fiind pentru al nouălea an consecutiv în care România a înregistrat cel mai bun rezultat financiar la nivel de grup. În ceea ce privește profitul, retailerul a înregistrat în 2023 un rezultat net de aproape 45 de milioane de euro, cu 14,4 milioane peste nivelul din 2022.