OMV Petrom și Auchan România au deschis jumătate din numărul de magazine MyAuchan convenit în parteneriat
OMV Petrom și Auchan Retail România au deschis 200 de magazine MyAuchan în stațiile Petrom, jumătate din numărul total convenit de cei doi parteneri.
Începând cu 2021, proiectul a fost accelerat, astfel încât finalizarea lui să poată avea loc cu un an mai devreme, în 2023. În acest an, vor mai fi inaugurate încă aproximativ 80 de magazine de proximitate în stațiile Petrom. Integrarea magazinelor MyAuchan se face concomitent cu modernizarea aspectului stațiilor marca Petrom, iar bugetul comun al celor două companii pentru acest proiect se ridică la 50 de milioane de euro.
„Proiectul nostru comun a avansat foarte bine, grație colaborării echipelor implicate din OMV Petrom, Auchan și din stații, iar astăzi românii din 130 de localități se pot bucura de o nouă experiență la cumpărături, de produsele și avantajele MyAuchan, în cele 200 de stații modernizate”, a spus Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România.
Magazinele MyAuchan oferă clienților o gamă de până la 1.800 de produse proaspete și congelate, băuturi, cafea proaspătă, aperitiv sărat, dulciuri, produse de băcănie și non-alimentare, precum cosmetice, detergenți, jucării, produse pentru copii și accesorii auto.
Citiți și: Ionuț Ardeleanu, Auchan Retail România: „Hypermarketul poate fi o armă redutabilă pentru comerțul viitorului”
În plus, peste 110 magazine includ și zone dedicate Costa Coffee, ca parte a unui parteneriat amplu ce presupune integrarea acestui concept la nivel național. Pe lângă gama variată de produse, clienții pot beneficia în magazinele MyAuchan și de o serie de servicii utile, precum posibilitatea de a-și plăti taxe de drum/pod și vignete, servicii de transfer de bani și de plată a utilităților.
Auchan România are în portofoliu 251 de magazine, cuprinzând 33 de hypermarketuri, 5 supermarketuri și 213 magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care peste 200 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Auchan a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 6,33 mld. lei, în creștere cu 14% față de 2021, respectiv un profit net de 85,2 milioane lei, în scădere cu 16%.