Oblio Discounter va deschide al doilea magazin, în Târgu Mureș
Oblio Discounter, conceptul cash&carry dezvoltat de antreprenorul Ovidiu Moldovan, pregătește deschiderea celui de-al doilea magazin. Noua locație Oblio Discounter va fi deschisă în luna iunie a acestui an, în Târgu Mureș.
Oblio Discounter este un concept de retail lansat de antreprenorul Ovidiu Moldovan, care mai deține și supermarketurile Coralia și fabrica de producție de hârtie igienică Oblio. Primul magazin Oblio Discounter a fost deschis în vara anului trecut, în Sibiu, și deține o suprafață de 1.500 de metri pătrați. Magazinul se află în aceeași incintă cu depozitul companiei folosit pentru distribuția bunurilor de larg consum, inclusiv a produselor Intersnack. Oblio Discounter se adresează atât revânzătorilor și comercianților, cât și consumatorilor finali. Magazinul se diferențiază prin oferta de 6.500 de produse și prețuri de discounter, după cum a povestit Robert Țăpuc, director general al retailerului, într-un interviu acordat Progresiv.
Citește și: 2021, o lecție de maturizare pentru retailul independent
La aproape un an de la lansarea noului concept de retail, Oblio Discounter se lansează pe piața din Târgu Mureș. O investiție de “câteva sute de mii de euro”, noul concept Oblio Discounter se va deschide în Târgu Mureș, în luna iunie a acestui an, momentan proiectul fiind în plină organizare. Este vorba despre un concept similar celui din Sibiu, dar cu o suprafață mai mare, de 2.200 metri pătrați, care este situat într-o zonă comercială din Târgu Mureș. “Este lângă un fost complex comercial care a ars anul trecut. De aici și oportunitatea și graba de a deschide acolo, sperăm doar că acei comercianți care își făceau aprovizionarea de acolo să vină în continuare. Avem speranțe mai mari pentru locația din Târgu Mureș față de Sibiu, în sensul că estimăm o cifră de afaceri de 3,5 milioane de euro pentru acest an”, spune Robert Țăpuc.
Pe lângă noul magazin din Târgu Mureș, o altă miză a Oblio Discounter este dezvoltarea canalului de vânzare online, inițial pentru consumatorul final, iar începând cu 2023 și pentru publicul B2B. “Am amânat puțin lansarea magazinului online din motive administrative, deși platforma este gata, iar produsele sunt încărcate. Dar sper că după deschiderea de la Târgu Mureș să reluăm și acest aspect, mai ales că pentru anumite produse vom vrea să livrăm național. Am vrut să dezvoltăm și acest canal gândindu-ne la blocajele care au fost în pandemie și cât a contat online-ul în acele momente, vrem să fim pregătiți pentru orice variantă, tocmai de aceea afacerea stă pe mai mulți piloni: atât pe distribuție, cât și pe producție, retail și acum și online. Vedem viitorul în digitalizare și credem că avem nevoie și de acest canal, deși retailul local este cumva la început”, mai spune Robert Țapuc.
Aflați mai multe detalii despre conceptul Oblio Discounter în ediția din luna mai a revistei Progresiv.