Noul TVA a redus cu 3% vânzările Carrefour România la trimestru

Vânzările Carrefour România au fost afectate de reducerea TVA la alimente și băuturi non-alcoolice de la 24% la 9%, impactul negativ fiind de 3 puncte procentuale. Compania a raportat însă o creștere organică a vânzărilor în Q2, comparativ cu aceeași perioadă din 2014. Noul TVA a redus cu 3% vânzările Carrefour România la trimestru

”Vânzările like for like în România au continuat să crească în al doilea trimestru al lui 2015, cu toate că reducerea TVA-ului a avut un impact negativ de trei puncte procentuale”, se arată în raportul financiar al grupului francez.
Raportul financiar al Carrefour cuprinde vânzările în valoare brută (incluzând TVA).

În Franța, grupul a raportat o creștere organică de 1,1% în T2 al lui 2015, în termeni comparabili, precizând că toate formatele de magazine au fost pe un trend ascendent, pentru al doilea an consecutiv.
Așa cum era de așteptat, magazinele de proximitate și alte formate (exluzând super/hypermarketurile) au performat cel mai bine în termeni de vânzări, înregistrând o creștere organică de circa 2,5%.

Vânzările grupului Carrefour la nivel mondial au avansat cu 2,6% like for like în trimestrul al doilea, până la 21,4 miliarde de euro.
Rezultatul a fost susținut puternic de dinamica pozitivă înregistrată pe piețele emergente din America Latină: Argentina (+23,1) și Brazilia (+7,1). În Asia, Carrefour a înregistrat în T2 a înregistrat scăderi de vânzări (-8,6%).

La nivelul primul semestru avansul grupului francez a fost de 1,8%, până la 42,3 mld. euro.

Carrefour_rezultate financiare pentru 2024 in Romania, Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
România, singura piață pe plus pentru Carrefour la nivelul Europei, în 2024
Carrefour România a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 3,19 miliarde de euro, marcând un avans de 3,2% prin comparație cu 2023,...
carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România, singura piață pe plus pentru Carrefour la nivel european
Carrefour România a încheiat cel de-al doilea trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 761 milioane de euro, potrivit raportului financiar...
carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru
Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul...
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
Retailerul francez Carrefour a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 1,32 de miliarde euro, în creștere cu 11,3%...
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
Grupul francez Carrefour anunță o performanță financiară solidă pentru primele trei luni din acest an, înregistrând o creștere a...
România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european
România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european
Retailerul francez Carrefour a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 1,189 miliarde de euro, în creștere cu 6,7%...