Noi numiri în board-ul Carrefour România

Carrefour România anunță o serie de numiri strategice în board-ul  companiei, ca urmare a promovării a doi lideri cheie din cadrul businessului local și regional. Începând cu 1 iulie, Jagoda Zientara, anterior Chief Financial Officer (CFO) și membru al Comitetului Executiv al Carrefour România din februarie 2020, a fost numită Chief Operating Officer (COO). Régis Moratin preia rolul de CFO, după ce, până în prezent, a ocupat funcția de Director de Control și Consolidare din regiunea Europei de Nord-Est. Ambii fac parte din Comitetul Executiv Carrefour România. Noi numiri în board-ul Carrefour România

Noua structură a boardului Carrefour România, odată cu aceste actualizări, este următoarea: Julien Munch - CEO, Jagoda Zientara - COO, Narcis Horhoianu - CMO, Alina Gamauf - Director HR, CSR și Corporate Affairs, Vincent Arnault - Director Achiziții și Regis Moratin - CFO.

În cei peste doi ani și jumătate petrecuți în țară, în calitate de Chief Financial Officer și membru al echipei de management Carrefour România, Jagoda a supervizat o echipă de peste 250 de oameni și a coordonat activități financiare cheie. Călătoria profesională a Jagodei a început la Carrefour Polonia, în urmă cu 18 ani, unde a avansat de la Financial Project Manager la Accounting Director și CFO, M&A, Property, IT & Assets Director. În cadrul Carrefour România, Jagoda a fost numită în funcția de Chief Financial Officer, coordonând în plus și activitățile de Asset & Financial services.

„Acesta este un pas firesc pentru mine, cunoscând piața românească, după doi ani în care am supervizat activitățile financiare și de gestionare a activelor companiei. În calitate de COO, mă voi concentra în primul rând pe oameni, pentru a contribui la creșterea echipei noastre operaționale atât din punct de vedere al know-how-ului, cât și din punct de vedere numeric. Rețeaua noastră fizică și prezența noastră digitală sunt esențiale în activitatea noastră, fiind și cele mai concrete expresii ale orientării noastre față de clienți. Ne vom continua planurile de extindere și vom susține viziunea noastră omnichannel, oferind cel mai bun portofoliu de produse, precum și servicii care să susțină viața de zi cu zi și obiceiurile de cumpărături ale românilor," a declarat Jagoda Zientara, Chief Operational Officer Carrefour România.

Regis MoratinRégis Moratin s-a alăturat echipei Carrefour în 2010. Absolvent al ESCP Business School Franța, acesta și-a început cariera în retail în 2010, cu o scurtă experiență în cadrul Carrefour Franța. Câțiva ani mai târziu, în 2020, s-a întors pentru a fi Controlling & Consolidation Director la Carrefour Belgia.

Régis a avut un parcurs internațional de aproape zece ani, în zona Americii de Sud, unde a ocupat diferite poziții în cadrul Grupului Casino. Drumul său a început în Argentina în 2011, în rolul de Financial Controller, apoi a avansat în funcția de Head of Controlling & Financial Planning, întâi în Argentina, apoi în Brazilia, unde a fost timp de trei ani Director Financiar și parte din Comitetul Executiv al Extra Business Unit. În perioada 2017-2019, a ocupat funcția de CFO în cadrul Casino Group Argentina, iar din februarie 2020, a fost numit Controlling & Consolidation Director în cadrul Carrefour Belgia.

OMV Petrom și Auchan România au deschis jumătate din numărul de magazine MyAuchan convenit în parteneriat
OMV Petrom și Auchan România au deschis jumătate din numărul de magazine MyAuchan convenit în parteneriat
OMV Petrom și Auchan Retail România au deschis 200 de magazine MyAuchan în stațiile Petrom, jumătate din numărul...
Carrefour începe colaborarea cu Glovo
Carrefour începe colaborarea cu Glovo
Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare în mai multe categorii, încheie un...

În Carrefour România lucrează în prezent peste 16.000 de angajați în cele peste 370 de magazine multi-format: hipermarket, supermarket, discounter, proximitate, în online, în depozite și la sediu. În ultimul an financiar, Carrefour România a raportat o cifră de afaceri cumulată de 13,10 miliarde de lei, în creștere cu 3% față de anul precedent, rezultat care îi asigură poziția a treia în topul celor mai mari jucători din piața locală de retail.

Lidl continuă expansiunea la nivel local
Lidl continuă expansiunea la nivel local
Liderul pieței locale de retail continuă să se extindă în România și deschide încă două magazine în...
Alimentele continuă să se scumpească. Prețul uleiului, cu 49% mai mare față de anul trecut
Alimentele continuă să se scumpească. Prețul uleiului, cu 49% mai mare față de anul trecut
Inflația a depășit pragul de 15% la jumătatea acestui an, impactul scumpirii alimentelor și al utilităților...
Iulius alocă 12 milioane de euro pentru primul proiect de retail de proximitate din județul Iași
Iulius alocă 12 milioane de euro pentru primul proiect de retail de proximitate din județul Iași
Family Market Miroslava este primul proiect de retail de proximitate pe care grupul Iulius îl inaugurează luna...
Colecția de vinuri Nasty, semnată de Ilie Năstase,  este disponibilă în retail, la Carrefour
Colecția de vinuri Nasty, semnată de Ilie Năstase, este disponibilă în retail, la Carrefour
Vinurile din colecția Nasty, semnate de Ilie Năstase și produse de crama Domeniile Prince Matei, sunt disponibile...