Mol lansează un concept de retail de proximitate pentru benzinăriile sale
Reţeaua de benzinării Mol România a inaugurat, lângă Ploiești în localitatea Blejoi, prima benzinărie din cadrul proiectului pilot de introducere a conceptului Fresh Corner, prin care operatorul intenţionează să aducă mai multe bunuri de larg consum în magazinele sale, precum şi cafea, sandviciuri, patiserie şi panificaţie congelate şi coapte în magazin.
“Grupul Mol a identificat noi moduri de a valoriza rețeaua sa de benzinării, definind o nouă ofertă relevantă pentru clienții săi, cu accent pe cafea, produse alimentare proaspete și o gamă extinsă de cumpărături pentru acasă, plasate conform unui nou design al interiorului magazinului”, a declarat Lars Höglund, Vice-Președinte Senior al grupului Mol, responsabil de segmentul Retail.
Mol România va deschide încă patru stații în cadrul proiectului pilot în acest an, în București și Sibiu. Compania intenționează să înnoiască o parte a rețelei de distribuție în 2016, conform rezultatelor studiilor de cercetare a satisfacției clienților.
Unul dintre produsele principale ale Fresh Corner este cafeaua: un aparat inovator, cu autoservire și ecran tactil permite clienților care doresc să își prepare singuri cafeaua să aleagă dintre 26 de arome de cafea, proaspăt măcinată din boabe.
Grupul Mol controlează patru rafinării şi două unităţi petrochimice în Ungaria, Slovacia și Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de circa 2.000 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 12 țări, din care aproximativ 200 în România.