Mol lansează un concept de retail de proximitate pentru benzinăriile sale

Reţeaua de benzinării Mol România a inaugurat, lângă Ploiești în localitatea Blejoi, prima benzinărie din cadrul proiectului pilot de introducere a conceptului Fresh Corner, prin care operatorul intenţionează să aducă mai multe bunuri de larg consum în magazinele sale, precum şi cafea, sandviciuri, patiserie şi panificaţie congelate şi coapte în magazin.

“Grupul Mol a identificat noi moduri de a valoriza rețeaua sa de benzinării, definind o nouă ofertă relevantă pentru clienții săi, cu accent pe cafea, produse alimentare proaspete și o gamă extinsă de cumpărături pentru acasă, plasate conform unui nou design al interiorului magazinului”, a declarat Lars Höglund, Vice-Președinte Senior al grupului Mol, responsabil de segmentul Retail.

Mol România va deschide încă patru stații în cadrul proiectului pilot în acest an, în București și Sibiu. Compania intenționează să înnoiască o parte a rețelei de distribuție în 2016, conform rezultatelor studiilor de cercetare a satisfacției clienților.

Unul dintre produsele principale ale Fresh Corner este cafeaua: un aparat inovator, cu autoservire și ecran tactil permite clienților care doresc să își prepare singuri cafeaua să aleagă dintre 26 de arome de cafea, proaspăt măcinată din boabe.

Grupul Mol controlează patru rafinării şi două unităţi petrochimice în Ungaria, Slovacia și Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de circa 2.000 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 12 țări, din care aproximativ 200 în România.

Geanina Ghiculescu, numită Retail Commercial Director în cadrul MOL România
Geanina Ghiculescu, numită Retail Commercial Director în cadrul MOL România
După aproape 21 de ani în cadrul Metro Cash&Carry România, Geanina Ghiculescu a fost numită în luna octombrie Retail Commercial Director pentru...
L. Borviz, MOL România: „Avem și expertiza și resursele necesare pentru a investi și ne dorim să facem acest lucru”
L. Borviz, MOL România: „Avem și expertiza și resursele necesare pentru a investi și ne dorim să facem acest lucru”
România joacă un rol important pentru grupul MOL, divizia locală fiind, în multe domenii, un deschizător de drumuri. Un exemplu este Fresh...
Grupul Mol a atins pragul de 1.000 de locații Fresh Corner
Grupul Mol a atins pragul de 1.000 de locații Fresh Corner
Mol a inaugurat recent cel de-al 1.000-lea Fresh Corner din regiunea central-europeană. Compania a început procesul de transformare a stațiilor...
Grupul petrolier MOL achiziționează un producător de apă minerală
Grupul petrolier MOL achiziționează un producător de apă minerală
Grupul petrolier ungar MOL a anunțat achiziția companiei Fonte Viva, un producător de apă minerală din Ungaria. „Achiziția se încadrează...
MOL România continuă extinderea conceptului Fresh Corner
MOL România continuă extinderea conceptului Fresh Corner
MOL România a deschis două noi benzinării, la Râșnov și Bușteni, continuând în același timp implementarea conceptului Fresh Corner în...
Într-un scenariu optimist, MOL România ar putea avea 200 de stații Fresh Corner, în 2021
Într-un scenariu optimist, MOL România ar putea avea 200 de stații Fresh Corner, în 2021
Rețeaua de benzinării MOL România ar putea avea, în cel mai optimist scenariu, circa 200 de stații Fresh Corner până în 2021, a estimat Lars...