Într-un scenariu optimist, MOL România ar putea avea 200 de stații Fresh Corner, în 2021

Rețeaua de benzinării MOL România ar putea avea, în cel mai optimist scenariu, circa 200 de stații Fresh Corner până în 2021, a estimat Lars Hoglund, senior vice-president retail al grupului MOL. Potrivit acestuia, este dificil de estimat întocmai numărul la care va ajunge rețeaua Fresh Corner în patru ani, grupul analizând permanent comportamentul și preferințele consumatorilor români, dar și modul în care performează stațiile de acest tip, deja inaugurate de MOL România. Într-un scenariu optimist, MOL România ar putea avea 200 de stații Fresh Corner, în 2021

În prezent, grupul petrolier ungar a atins un număr de 66 de benzinării Fresh Corner în țara noastră, iar planurile concrete sunt trasate până la finalul acestui an, 2017 urmând să se încheie pentru MOL România cu 100 de astfel de stații. Pentru anul curent, compania are un buget între 10-15 milioane de euro, dedicat investițiilor pe plan local, printre care extinderea stațiilor Fresh Corner.

„Gătim în 7 stații, restul produselor vin congelate sau gata preparate”

Dacă în urmă cu câțiva ani, conceptul Fresh Corner era doar o idee, proiectul a luat naștere în 2014, iar dezvoltarea acestuia este în plină expansiune, a mai spus Hoglund, un manager cu vastă experiență în zona de retail și FMCG, în CV-ul acestuia regăsindu-se branduri precum Gillette, Pampers, Mars, Braun sau Oral-B.

Reprezentantul MOL a observat că nu numai românii, dar și consumatorii din regiune, în general, sunt mari amatori de ciorbe și supe, și astfel a îmbunătățit oferta din Fresh Corner: „Încercăm în permanență să îmbunătățim oferta magazinelor din benzinării, iar în șapte stații avem bucătărie proprie, unde angajații pregătesc supe, hamburgeri etc. Când oamenii vin aici, vrem să găsească tot ce cred ei că vor găsi, dar și ceva în plus”, a punctat Lars Hoglund.

În celelalte stații MOL din țară, unde nu se gătește încă, retailerul prepară rapid mâncare congelată de la furnizori sau vinde mâncare gata preparată.

Pe lângă supă, și cafeaua are un succes din ce în ce mai mare în România, mai observă oficialul MOL. „Anul acesta, au fost vândute 2,5 milioane de cafele în punctele Fresh Corner din România”, a spus Hoglund.

Când vine vorba despre produsele comercializate în stațiile Fresh Corner, MOL România urmărește să achiziționeze cât mai multe produse de pe plan local.

Fresh Corner este un proiect lansat de Grupul MOL în urmă cu trei ani, cu focus pe gastronomie și cumpărături pentru acasă. În Europa Centrală și de Est, conceptul este implementat în 338 de benzinării, iar obiectivul pentru 2021 este de a atinge un număr de aproape 750.

Planurile financiare ale grupului MOL sunt de a obține un EBITDA (câștigurile înainte de dobânzi, taxe depreciere și amortizare - n.red.) de 450 - 500 milioane dolari până în 2021, pe zona de retail, rezultatul din 2016 fiind de 300 milioane dolari.

Grupul MOL are o rețea de aproximativ 2.000 de benzinării în Europa Centrală și de Sud-Est, în zece țări, din care peste 200 în România.

Grupul Mol a atins pragul de 1.000 de locații Fresh Corner
Grupul Mol a atins pragul de 1.000 de locații Fresh Corner
Mol a inaugurat recent cel de-al 1.000-lea Fresh Corner din regiunea central-europeană. Compania a început procesul de transformare a stațiilor...
MOL România continuă extinderea conceptului Fresh Corner
MOL România continuă extinderea conceptului Fresh Corner
MOL România a deschis două noi benzinării, la Râșnov și Bușteni, continuând în același timp implementarea conceptului Fresh Corner în...
Într-un scenariu optimist, MOL România ar putea avea 200 de stații Fresh Corner, în 2021
Într-un scenariu optimist, MOL România ar putea avea 200 de stații Fresh Corner, în 2021
Rețeaua de benzinării MOL România ar putea avea, în cel mai optimist scenariu, circa 200 de stații Fresh Corner până în 2021, a estimat Lars...
Rețeaua MOL dublează miza pe convenience food
Rețeaua MOL dublează miza pe convenience food
2017 se anunță a fi cel mai ambițios an pentru rețeaua de benzinării MOL, cu proiectul Fresh Corner care crește considerabil ponderea...