Geanina Ghiculescu, numită Retail Commercial Director în cadrul MOL România

După aproape 21 de ani în cadrul Metro Cash&Carry România, Geanina Ghiculescu a fost numită în luna octombrie Retail Commercial Director pentru MOL România. Geanina Ghiculescu, numită Retail Commercial Director în cadrul MOL România

Geanina Ghiculescu are o experiență de peste 25 de ani în retail, dintre care cea mai mare perioadă și-a petrecut-o în cadrul companiei Metro Cash&Carry România unde a deținut poziții diverse, de la Category Manager până la Head of Retail Marketing & Communication. Ultima funcție ocupată în cadrul retailerului a fost cea de Head of Convenience Digital. Unul dintre cele mai importante proiecte în care a fost implicată a fost dezvoltarea rețelei de magazine LaDoiPași, care în ultimele 12 luni s-a extins accelerat pe plan local, cu peste 360 de inaugurări la nivel național.

În noul rol de Retail Commercial Director pentru MOL România Geanina va conduce, coordona și superviza zona de marketing, digital, vânzări și dezvoltarea rețelei. România joacă un rol important pentru grupul MOL, divizia locală fiind, în multe domenii, un deschizător de drumuri. Un exemplu este Fresh Corner, conceptul gastro lansat în 2015, care ajunsese la finalul anului trecut la o acoperire impresionantă, 213 stații de servicii din 243 comercializând cel puțin un produs Fresh Corner. În plus, pe fondul schimbărilor din comportamentul de cumpărare, MOL implementase în 67 de stații o categorie de alimente de bază. Grupul a realizat anul acesta o mișcare interesantă prin lansarea primelor produse alimentare sub marcă proprie – chipsurile Crunch&Go și băutura energizantă Jim.

MOL, grup petrolier deținut de statul maghiar, deține o rețea regională de peste 2.000 de benzinării dintre care 247 sunt localizate în România.

Adrian Ariciu pleacă de la conducerea Metro România pentru o nouă poziție în cadrul grupului
Adrian Ariciu pleacă de la conducerea Metro România pentru o nouă poziție în cadrul grupului
După aproape patru ani la conducerea Metro România, Adrian Ariciu a fost promovat Executive Vice President pentru Europa de Est în cadrul...
MOL România lansează propriul blend de cafea
MOL România lansează propriul blend de cafea
MOL România lansează un blend de cafea prăjit și ambalat în prăjitoria dedicată, Roastar. Acesta este deja disponibil în toate stațiile MOL...
Metro România are un nou Director de Marketing
Metro România are un nou Director de Marketing
Andreea Beekman a preluat funcția de Head of Marketing în cadrul Metro România începând cu luna august. Anterior, din 2018 până în 2020,...
Metro redeschide 10 magazine LaDoiPași după un amplu proces de modernizare
Metro redeschide 10 magazine LaDoiPași după un amplu proces de modernizare
De „Ziua Afacerii Tale”, în semn de recunoaștere a celei mai mari comunități de antreprenori din România – comunitatea LaDoiPași –,...
L. Borviz, MOL România: „Avem și expertiza și resursele necesare pentru a investi și ne dorim să facem acest lucru”
L. Borviz, MOL România: „Avem și expertiza și resursele necesare pentru a investi și ne dorim să facem acest lucru”
România joacă un rol important pentru grupul MOL, divizia locală fiind, în multe domenii, un deschizător de drumuri. Un exemplu este Fresh...
Grupul Mol a atins pragul de 1.000 de locații Fresh Corner
Grupul Mol a atins pragul de 1.000 de locații Fresh Corner
Mol a inaugurat recent cel de-al 1.000-lea Fresh Corner din regiunea central-europeană. Compania a început procesul de transformare a stațiilor...