Metro lansează și în România aplicația mobilă
Începând cu 15 martie 2021, aplicația Metro este disponibilă oficial și în România, fiind o alternativă digitală, modernă a tradiționalului card Metro. România intră astfel pe lista celor nouă țări din Europa în care noua aplicație a fost lansată.
„La Metro depunem eforturi zilnice pentru îmbunătățirea experienței clienților noștri. Lansarea aplicației Metro este în linie cu direcția de investiții în digitalizare, asumată de companie în ultimii ani, și vine în completarea unei experiențe de cumpărare facile și eficiente. Aplicația este complet operațională în România, oferind inclusiv acces rapid la toate informațiile relevante despre produse, stocuri la nivel de magazin sau facturi digitale. Practic, aplicația Metro este un serviciu digital ce le oferă clienților posibilitatea de a avea la îndemână mereu cardul Metro și să se informeze direct din telefonul mobil", susține Adrian Ariciu, CEO Metro Cash & Carry România.
Lansarea aplicației vine după relansarea platformei de livrare Mshop și a serviciilor digitale pentru HoReCa – DiSH.
Printre beneficiile aplicației se numără posibilitatea de a consulta cataloagele de produse Metro oricând, având la dispoziție informații actualizate permanent despre disponibilitatea produselor, cât și despre prețul lor, la nivel de magazin.
În plus, aplicația pune la dispoziția clienților o listă de cumpărături digitală cu produsele disponibile în magazin, toate facturile în format digital, cardul Metro direct în telefon, balanța punctelor de loialitate și informații despre magazine.
Aplicația poate fi folosită atât pe dispozitivele iOS, cât și Android, și poate fi descărcată gratuit din App Store și PlayStore.
Metro este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare și nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor și restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. La nivel global, Metro are aproximativ 16 milioane de clienți.