Metro lansează și în România aplicația mobilă

Începând cu 15 martie 2021, aplicația Metro este disponibilă oficial și în România, fiind o alternativă digitală, modernă a tradiționalului card Metro. România intră astfel pe lista celor nouă țări din Europa în care noua aplicație a fost lansată. Metro lansează și în România aplicația mobilă

„La Metro depunem eforturi zilnice pentru îmbunătățirea experienței clienților noștri. Lansarea aplicației Metro este în linie cu direcția de investiții în digitalizare, asumată de companie în ultimii ani, și vine în completarea unei experiențe de cumpărare facile și eficiente. Aplicația este complet operațională în România, oferind inclusiv acces rapid la toate informațiile relevante despre produse, stocuri la nivel de magazin sau facturi digitale. Practic, aplicația Metro este un serviciu digital ce le oferă clienților posibilitatea de a avea la îndemână mereu cardul Metro și să se informeze direct din telefonul mobil", susține Adrian Ariciu, CEO Metro Cash & Carry România.

Lansarea aplicației vine după relansarea platformei de livrare Mshop și a serviciilor digitale pentru HoReCa – DiSH. 

Printre beneficiile aplicației se numără posibilitatea de a consulta cataloagele de produse Metro oricând, având la dispoziție informații actualizate permanent despre disponibilitatea produselor, cât și despre prețul lor, la nivel de magazin.

În plus, aplicația pune la dispoziția clienților o listă de cumpărături digitală cu produsele disponibile în magazin, toate facturile în format digital, cardul Metro direct în telefon, balanța punctelor de loialitate și informații despre magazine.

Aplicația poate fi folosită atât pe dispozitivele iOS, cât și Android, și poate fi descărcată gratuit din App Store și PlayStore.

Metro este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare și nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor și restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. La nivel global, Metro are aproximativ 16 milioane de clienți.


 

Metro România lansează platforma de comunicare
Metro România lansează platforma de comunicare "Vis de Antreprenor"
Metro România, liderul pieței locale de wholesale, lansează platforma de comunicare "Vis de Antreprenor", concepută să sprijine și să...
Irinel Popescu, promovat în echipa de top management a Metro România
Irinel Popescu, promovat în echipa de top management a Metro România
Începând cu data de 1 octombrie, Irinel Popescu va prelua funcția de Director de Vânzări și Operațiuni a Metro România, extinzându-și aria...
Adrian Ariciu, CEO METRO România: Disponibilitatea mărfii la raft și prețurile competitive pot fi diferențiatori în domeniul nostru
Adrian Ariciu, CEO METRO România: Disponibilitatea mărfii la raft și prețurile competitive pot fi diferențiatori în domeniul nostru
Comerțul de proximitate se va dezvolta și mai mult în contextul aglomerărilor urbane, motiv pentru care va fi în continuare nevoie de comerț...
Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani
Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani
Metro România reia investițiile în expansiune după 11 ani și anunță relocarea magazinului Metro Punct din Buzău și transformarea acestuia...