Metro România lansează platforma de comunicare "Vis de Antreprenor"

Metro România, liderul pieței locale de wholesale, lansează platforma de comunicare "Vis de Antreprenor", concepută să sprijine și să promoveze poveștile antreprenorilor independenți pe parcursul următorilor ani. Metro România lansează platforma de comunicare

Nucleul platformei este reprezentat chiar pe site-ul metro.ro, prin extensia metro.ro/vis-de-antreprenor, unde clienții își pot împărtăși experiențele unice în antreprenoriat – de la primele visuri, până la realitatea unei afaceri de succes, cu reușite, provocări, obstacole depășite, momente bune sau momente din care au avut de învățat. Metro lansează astfel invitația partenerilor din HoReCa, dar și din comerțul tradițional, de a spune povestea traseului lor in business, alăturându-se vocii colective care poate inspira generația actuală, dar și generațiile următoare de antreprenori independenți.

„Sunt aproape 28 de ani de când Metro însoțește antreprenorii români pe acest drum al dorinței de reușită în afaceri, cu suișuri și coborâșuri, cu momente de bucurie, cu succese, dar și dezamăgiri inerente. Pentru noi este un privilegiu să putem aduce în fața publicului larg poveștile clienților noștri, oameni curajoși , care au avut un vis pe care l-au transformat în realitate, cu onestitate, ambiție, pasiune și agilitatea în a găsi soluții. Campania 'Vis de Antreprenor' este un mijloc de comunicare dedicat tuturor antreprenorilor parteneri Metro, cu ajutorul căruia aceștia pot dezvolta o voce colectivă care să inspire, de ce nu, actualele si viitoarele generații de antreprenori”, a declarat Andreea Beekman, Head Of Marketing Metro România.

Citiți și: Adrian Ariciu, Metro: Ultimii trei ani, un antrenament extraordinar în ceea ce privește găsirea de soluții pentru orice fel de criză

Lunar, zece dintre cele mai interesante povești înscrise pe metro.ro/vis-de-antreprenor vor fi prezentate în același loc. O parte dintre aceste povești vor fi promovate prin campanii dedicate, în mediul digital (rețelele sociale, newsletter, episoade tip podcast, etc.), radio și chiar TV. Obiectivul final este acela de duce mai departe sloganul “Succesul tău e afacerea noastră”, prin acțiuni concrete, de susținere și promovare a acestor business-uri, de creștere a notorietății lor în rândul consumatorului final.

Metro este lider internațional în comerțul de produse alimentare și nealimentare cu ridicata, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și business-urilor din zona de  catering (HoReCa), precum și ale comercianților independenți (Traders). Compania operează în peste 30 de țări și are peste 89.000 de angajați la nivel mondial. În anul financiar 2022/23, Metro a generat vânzări de 30,6 miliarde de euro.

 

Metro a extins magazinul din Pitești, la 20 de ani de la deschidere
Metro a extins magazinul din Pitești, la 20 de ani de la deschidere
La 20 de ani de la deschiderea magazinului din Pitești, Metro România a inaugurat o nouă clădire destinată serviciilor multicanal. Noua clădire...
Adrian Ariciu, Metro: Ultimii trei ani, un antrenament extraordinar în ceea ce privește găsirea de soluții pentru orice fel de criză
Adrian Ariciu, Metro: Ultimii trei ani, un antrenament extraordinar în ceea ce privește găsirea de soluții pentru orice fel de criză
Ultimii aproape trei ani au fost un antrenament extraordinar pentru noi în ceea ce privește dezvoltarea rezilienței și a soluțiilor pentru orice...
Metro România are un nou Director de Marketing
Metro România are un nou Director de Marketing
Andreea Beekman a preluat funcția de Head of Marketing în cadrul Metro România începând cu luna august. Anterior, din 2018 până în 2020,...
Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani
Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani
Metro România reia investițiile în expansiune după 11 ani și anunță relocarea magazinului Metro Punct din Buzău și transformarea acestuia...