Lidl extinde parteneriatele cu producătorii români de carne și pește

Lidl România își consolidează angajamentul pentru prospețime și calitate prin dezvoltarea sortimentului de carne proaspătă și extinderea colaborărilor cu fermele și abatoarele locale. Astfel, 100% din carnea de pui și aproape toată carnea de porc comercializată în magazinele Lidl provin de la furnizori din România. Lidl extinde parteneriatele cu producătorii români de carne și pește. Detalii pe revistaprogresiv.ro

Mai mult, Lidl introduce și două noi articole la raft – crap și bacon fin feliat, ambele în proporții foarte mari de proveniență românească. În prezent, Lidl colaborează cu 14 furnizori din România pentru sortimentul de carne de origine locală.

Demersurile de a consolida categoria de carne sunt confirmate și de noua campanie, „Carne pentru toți și toți pentru carne”, care aduce în prim-plan importanța meselor în familie. Vedetele campaniei sunt trei generații din familia Lucescu, Mircea, Răzvan și Matei, care transformă gătitul într-un sport de echipă.

Lidl România își reconfirmă angajamentul de a inova pe segmentul sortimentelor de carne și pește și de a extinde în permanență colaborarea cu furnizorii locali. La acest moment, cea mai mare parte a produselor Lidl provine din ferme și abatoare românești, în special articolele din carne de pui, unde furnizorii sunt exclusiv din România, precum și articolele din carne de porc, unde proporția furnizorilor locali se apropie de 100%. În total, Lidl colaborează cu 14 furnizori de carne proaspătă și pește proaspăt din România.

Angajamentul pentru diversitate, prospețime și colaborarea cu furnizorii locali se regăsește și în noua campanie Lidl, „Carne pentru toți și toți pentru carne”. Campania reconfirmă rolul retailerului ca partener de încredere pentru mesele românilor și îi încurajează pe clienți să transforme fiecare masă într-un adevărat sport de echipă. Dedicată gamei de carne și pește proaspete, campania surprinde atmosfera meselor în bucătăria familiei Lucescu, unde trei generații – Mircea, Răzvan și Matei – dezvăluie publicului un adevăr simplu: pregătirea și savurarea mesei poate fi un moment de colaborare și bucurie împărtășită între membrii familiei, exact ca într-un joc de echipă, în care fiecare contribuie pentru ca experiența să fie completă și plăcută.

Lidl inovează permanent oferind clienților săi sortimente noi, precum baconul fin feliat din carne proaspătă de porc, o premieră pe piața de retail din România. Acest produs inedit se remarcă prin felii foarte subțiri de piept de porc, ceea ce îl face savuros, versatil și ușor de utilizat în numeroase preparate, inclusiv pentru grătar. Pentru a garanta calitatea la raft, baconul fin feliat este ambalat proaspăt, în atmosferă protectoare, în caserole de circa 300 grame, care conțin 8-10 felii. Pentru acest produs, Lidl colaborează cu doi furnizori din România, iar sortimentul va fi disponibil în magazine în săptămânile care urmează. În categoria de pește proaspăt, Lidl colaborează cu 3 furnizori din România, iar începând cu luna septembrie clienții retailerului vor avea ocazia să achiziționeze un nou produs, crapul, articol ce va include și crap românesc furnizat de un producător local.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.600 de magazine și peste 230 de centre logistice și depozite în 31 de țări. În prezent, Lidl are aproximativ 382.400 de angajați, dintre care peste 13.000 în România, unde retailerul german are deschise peste 370 de magazine și 6 centre logistice.

Lidl România inaugurează primul magazin din orașul Aleșd. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Lidl România își consolidează prezența pe piața din Oradea
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Oradea, județul Bihor. Acesta este cel de-al nouălea...
afine
Lidl a exportat afine și zmeură de la producători români de aproape un milion de euro
În lunile iunie și iulie ale acestui an, Lidl România a facilitat exporturi în valoare de aproape 1 milion de euro pentru cinci producători...
Lidl inaugurează un nou magazin în Oradea. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Companiile Lidl din România (Lidl Discount SRL, Lidl România SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare România Management SCS) au încheiat anul...
Carnea, o categorie care se luptă cu conservatorismul în consum
Carnea, o categorie care se luptă cu conservatorismul în consum
Carnea se bucură de o incidență ridicată în consum, însă clienții rămân în zona de confort, carnea de pui și cea de porc fiind alese de...