Lidl extinde conceptul de magazin urban
Retailerul german Lidl a deschis în Frankfurt un nou magazin, un concept metropolitan cu o zonă de vânzare extinsă pe două etaje. Este modul prin care Lidl vrea să arate că locațiile aglomerate nu înseamnă obligatoriu spații reduse de vânzare și parcări limitate, ba chiar din contră. Vechea locație din districtul Niederrad, de 800 de metri pătrați, a fost demolată iar în locul ei a apărut un spațiu de vânzare extins la 1.800 de metri pătrați și o parcare subterană cu dotări inclusiv pentru mașinile electrice. Mai mult, Lidl a integrat în complex și o farmacie.
Datorită spațiului extins, distanța între raioane este mai mare, există opt case de marcat ceea ce înseamnă că supermarketul Lidl este pregătit pentru un flux crescut de clienți.
Conceptul metropolitan al Lidl poate uni zonele de locuit, cu spațiile de vânzare, dar și cu spațiile de birouri. Potrivit companiei, nu este neobișnuit ca în zonele dens populate, apartamentele și supermarketurile să fie construite în același loc din moment ce nevoia pentru mai mult spațiu de locuit este mare.
Nu este prima locație de acest tip pentru Lidl. Retailerul are deja experiență cu acest tip de magazine metropolitane în Londra, Madrid ori Viena.
„Avem câte un concept pentru fiecare locație”, susține Dirk Brunner, directorul de Real Estate din cadrul Lidl. Potrivit acestuia, nu există o soluție standard pentru toate locațiile retailerului german.
Lidl, parte a grupului Schwarz, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Retailerul este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.
Sursă foto: Lebensmittel Zeitung