Lidl își extinde rețeaua locală cu un nou magazin
Lidl, liderul pieței locale de retail, inaugurează un nou magazin și ajunge astfel la o rețea națională de 350 de unități. Noua locație Lidl este situată în orașul Botoșani și își va deschide porțile pe 12 decembrie.
Noul magazin Lidl din Botoșani, situat pe strada Șoseaua Iașului, nr.29, are o suprafață de vânzare de peste 1.400 m² și dispune de peste 135 de locuri de parcare. Orarul de funcționare va fi de luni până sâmbătă între 07:30 și 21:00, iar duminică între 08:00 și 19:00. Odată cu inaugurarea magazinului, se creează peste 20 de noi locuri de muncă.
Inaugurarea unei noi locații Lidl face parte din strategia de expansiune a retailerului, care în tandem investește în remodelarea magazinelor existente. De curând, retailerul a terminat lucrările de remodelare dintr-un magazin din Adjud, județul Vrancea, situat pe strada Republicii, nr. 2A. Magazinul a înlocuit o unitate situată la aceeași adresă, care a fost închisă pe data de 15 mai 2022, deoarece nu mai corespundea standardelor companiei în ceea ce privește sustenabilitatea și experiența pentru clienți.
Citește și: Lidl România reactivează opțiunea Click&Pick în aplicația Lidl Plus
Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Botoșani dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare.
Inaugurarea magazinului Lidl din Botoșani continuă strategia companiei de a oferi consumatorilor produse de calitate la prețuri accesibile, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România.
Parte a grupului Schwarz, Lidl România este în prezent liderul pieței locale de retail după ce în 2021 a înregistrat o cifră de afaceri de 14,8 miliarde de lei, în creștere cu 16% față de rezultatul înregistrat în 2020. Retailerul a intrat pe piața locală în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.