Lidl extinde în Belgia programul de fidelizare
Lidl lansează și în Belgia programul de fidelizare Lidl Plus, care le aduce clienților diverse beneficii sub forma unor promoții sau cupoane digitale.
Discounterul a testat cardul virtual de loialitate cu proprii angajați timp de cinci luni, iar acum a luat decizia de a-l oferi și clienților. Aceștia vor putea accesa diverse promoții prin intermediul aplicației, primind și câte un card virtual răzuibil la finalul fiecărei achiziții. Cupoanele pot oferi până la 10 euro discount în fiecare săptămână, scriu cei de la RetailDetail.
Aplicația este disponibilă pentru iOS și Android, iar în timpul procesului de înregistrare clienții trebuie să ofere numele, adresa de e-mail și magazinul Lidl preferat. Ulterior, ei vor primi un ID și un cod QR, cu care vor putea să activeze cupoanele. Pentru facilitarea întregului proces, cele 305 magazine Lidl din Belgia vor beneficia de Wi-fi.
În etapa următoare, Lidl va include în aplicație opțiunea unei liste de cumpărături, un program de economii și promoții personalizate în funcție de comportamentul cumpărătorului. Mai mult, compania vrea să lanseze și propriul sistem de plată. "Lidl Pay este un serviciu pe care intenționăm să îl oferim clienților, fiind parte din dezvoltarea treptată a cardului digital de loialitate", a declarat Thomas de Ganck, Head of Digital&Innovation la Lidl. Astfel, Lidl Plus este un program european, fiind lansat în Germania la finalul lui 2019 și implementat, ulterior, în Austria, Spania, Danemarca, Polonia și Olanda.





