Lidl România inaugurează un nou magazin în Cluj-Napoca
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Cluj-Napoca. Aceasta este a cincea unitate comercială inaugurată de retailer de la începutul acestui an și până în prezent, numărul total de magazine ajungând la 372 magazine la nivel național.
Ansamblul din care face parte noul magazin Lidl din Cluj-Napoca, județul Cluj, este un proiect de regenerare urbană unde s-au implementat cele mai noi tehnologii, inclusiv un acoperiș verde, totul pentru a respecta certificarea NZEB.
Noul magazin Lidl este situat la parterul primului imobil din noul ansamblu imobiliar Elite City, pe Bulevardul Muncii, nr. 4-6, cu intrare din strada Fabricii, și are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m².
Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Cluj-Napoca dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare.
Inaugurarea magazinului Lidl din Cluj-Napoca continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România.
Companiile Lidl din România (Lidl Discount SRL, Lidl România SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare România Management SCS) au încheiat anul calendaristic 2023 cu o cifră de afaceri consolidată de peste 22,4 miliarde de lei net, în creștere cu 18% față de anul precedent. Liderul pieței locale de retail a bifat un profit net de aproximativ 1 miliard de lei, rata de profitabilitate pentru anul trecut fiind 4,7%, în scădere față de anul anterior (5,3%). Grupul a direcționat către bugetul de stat peste 495 milioane de lei, sumă care reprezintă valoarea contribuțiilor și impozitelor achitate pentru cei peste 12.000 de angajați, dar și peste 70 milioane de lei la fondul de mediu.





