Lidl România inaugurează un nou magazin în Cluj-Napoca

Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Cluj-Napoca. Aceasta este a cincea unitate comercială inaugurată de retailer de la începutul acestui an și până în prezent, numărul total de magazine ajungând la 372 magazine la nivel național. Lidl deschide două noi magazine în județele Constanța și Sibiu. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro

Ansamblul din care face parte noul magazin Lidl din Cluj-Napoca, județul Cluj, este un proiect de regenerare urbană unde s-au implementat cele mai noi tehnologii, inclusiv un acoperiș verde, totul pentru a respecta certificarea NZEB.

Noul magazin Lidl este situat la parterul primului imobil din noul ansamblu imobiliar Elite City, pe Bulevardul Muncii, nr. 4-6, cu intrare din strada Fabricii, și are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m².

Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Cluj-Napoca dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare.

Inaugurarea magazinului Lidl din Cluj-Napoca continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România.

Companiile Lidl din România (Lidl Discount SRL, Lidl România SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare România Management SCS) au încheiat anul calendaristic 2023 cu o cifră de afaceri consolidată de peste 22,4 miliarde de lei net, în creștere cu 18% față de anul precedent. Liderul pieței locale de retail a bifat un profit net de aproximativ 1 miliard de lei, rata de profitabilitate pentru anul trecut fiind 4,7%, în scădere față de anul anterior (5,3%). Grupul a direcționat către bugetul de stat peste 495 milioane de lei, sumă care reprezintă valoarea contribuțiilor și impozitelor achitate pentru cei peste 12.000 de angajați, dar și peste 70 milioane de lei la fondul de mediu.

redeschidere Magazin DIANA Lenin Sud, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Atingerea pragului de 100 de magazine, obiectivul Magazine DIANA pentru 2025
După un 2024 pe plus, strategia Magazine DIANA pentru 2025 vizează extinderea rețelei, obiectivul setat pentru anul acesta fiind depășirea...
Metro AG logo companie
Metro, performanță peste media grupului la nivel de regiune
Metro și-a majorat vânzările în primul trimestru din exercițiul financiar 2024/25 cu 7,1%, de la 8,1 miliarde de euro la 8,5 miliarde euro,...
IPP Holding preia Imersia Multichannel Agency. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
IPP Holding preia Imersia Multichannel Agency
IPP Holding, companie care activează în domeniul serviciilor de retail marketing din România, Republica Moldova, Bulgaria și mai nou Polonia, a...
Sezamo colectare ambalaje SGR, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Sezamo introduce serviciul de colectare a ambalajelor cu garanție
Supermarketul online Sezamo introduce serviciul de colectare a ambalajelor cu garanție, clienții urmând să primească contravaloarea acestora în...
Bodan Chiritoiu, Autoritatea de concurenta, amenzi
Bogdan Chirițoiu, CC: Deși suntem o țară ieftină, inflația diminuează acest avantaj
După două trimestre de stagnare economică înregistrate anul trecut, România a pierdut locul în topul celor mai bune creșteri ale Produsului...
Carrefour_rezultate financiare pentru 2024 in Romania, Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Carrefour România reduce prețurile pentru 1.500 de produse
Carrefour România continuă să susțină puterea de cumpărare a clienților și lansează pe 7 februarie o serie de reduceri semnificative între...