Lidl extinde în Belgia programul de fidelizare

Lidl lansează și în Belgia programul de fidelizare Lidl Plus, care le aduce clienților diverse beneficii sub forma unor promoții sau cupoane digitale. Lidl extinde în Belgia programul de fidelizare

Discounterul a testat cardul virtual de loialitate cu proprii angajați timp de cinci luni, iar acum a luat decizia de a-l oferi și clienților. Aceștia vor putea accesa diverse promoții prin intermediul aplicației, primind și câte un card virtual răzuibil la finalul fiecărei achiziții. Cupoanele pot oferi până la 10 euro discount în fiecare săptămână, scriu cei de la RetailDetail.

Aplicația este disponibilă pentru iOS și Android, iar în timpul procesului de înregistrare clienții trebuie să ofere numele, adresa de e-mail și magazinul Lidl preferat. Ulterior, ei vor primi un ID și un cod QR, cu care vor putea să activeze cupoanele. Pentru facilitarea întregului proces, cele 305 magazine Lidl din Belgia vor beneficia de Wi-fi.

În etapa următoare, Lidl va include în aplicație opțiunea unei liste de cumpărături, un program de economii și promoții personalizate în funcție de comportamentul cumpărătorului. Mai mult, compania vrea să lanseze și propriul sistem de plată. "Lidl Pay este un serviciu pe care intenționăm să îl oferim clienților, fiind parte din dezvoltarea treptată a cardului digital de loialitate", a declarat Thomas de Ganck, Head of Digital&Innovation la Lidl. Astfel, Lidl Plus este un program european, fiind lansat în Germania la finalul lui 2019 și implementat, ulterior, în Austria, Spania, Danemarca, Polonia și Olanda.

Lidl a realizat 2300 de analize pentru fructele și legumele puse la raft, în 2023
Lidl a realizat 2300 de analize pentru fructele și legumele puse la raft, în 2023
În demersul său de a avea cele mai înalte standarde de calitate pe întreg lanțul de aprovizionare, Lidl România face analize pe toate...
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș, pe data de 15 aprilie. Acesta...
Schimbare la vârful departamentului de expansiune Lidl România
Schimbare la vârful departamentului de expansiune Lidl România
De la 1 mai 2024, Irina Mușan va prelua funcția de Director Național Servicii Centrale și Expansiune Lidl România și va face parte din...
Lidl lansează un magazin online de vinuri și pregătește deschiderea unui nou concept de retail
Lidl lansează un magazin online de vinuri și pregătește deschiderea unui nou concept de retail
Discounterul german Lidl a lansat pe piața din Spania un magazin online de vinuri și intenționează să lanseze un nou concept de retail, mai...
Lidl oferă reduceri la produse și servicii de la parteneri externi în aplicație
Lidl oferă reduceri la produse și servicii de la parteneri externi în aplicație
Lidl România introduce o nouă funcție în aplicația mobilă Lidl Plus prin care le facilitează clienților pachete personalizate și reduceri...
Lidl lansează primul său program digital de fidelizare pe piața din România
Lidl lansează primul său program digital de fidelizare pe piața din România
Lidl Plus este primul program digital de loializare al retailerului în România și include un card digital de fidelitate. Drept urmare, noul...