Lidl bifează zone noi pe harta expansiunii
Lidl România anunță inaugurarea primului magazin din Covasna și duce astfel rețeaua națională la 283 de locații.
Noul magazin se află pe Strada Ștefan cel Mare și va fi deschis pe data de 26 noiembrie. Unitatea are o suprafață de vânzare de 1.300 de metri pătrați, dispune de o parcare cu peste 130 de locuri și o stație de încărcare pentru automobile electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan.
Deschiderea noului magazin Lidl a creat peste 15 noi locuri de muncă. În acest moment, echipa din România a retailerului numără mai mult de opt mii de persoane.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Covasna continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, susțin reprezentanții companiei.
De altfel, ultimul raport de sustenabilitate publicat de retailer arată că valoarea mărfii achiziționare de la furnizori români pentru sortimentul permanent de produse a ajuns în 2019 să reprezinte 49% din total, cu 2% în plus față de 2018. Din cei peste 9.200 de furnizori de bunuri și servicii cu care colaborează Lidl, 7.500 sunt furnizori locali, față de 6.816 câți erau în urmă cu doi ani. Și tot anul trecut, cantitatea de legume și fructe românești achiziționată de pe piața locală a ajuns la 92 de mii de tone față de 75 de mii de tone în 2018.
Lidl, parte a grupului Schwarz, este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.
În România, planurile companiei pentru 2021, an aniversar, sunt mărețe: o rețea de 300 de magazine pe piața locală și prima poziție în topul retailerilor din România.