Lidl mai face un pas spre targetul de 300 de locații la nivel național
Lidl își extinde rețeaua din România prin inaugurarea unui nou magazin în Timișoara. Unitatea comercială se află pe strada Nicolae Andreescu, numărul 40 și are o suprafață de vânzare de peste 1.300 de metri pătrați.
Unitatea dispune de peste 100 de locuri de parcare, precum și de o stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan.
Odată cu deschiderea magazinului, se vor crea peste 30 de noi locuri de muncă.
În acest ritm de creștere, rețeaua Lidl va depăși în prima jumătate a acestui an trei sute de locații.
„2021 va fi anul în care vom celebra 10 ani de Lidl România, 300 de magazine și, sperăm noi, prima poziție pe piața de retail din România”, declara Frank Wagner, CEO Lidl România, într-un interviu acordat Progresiv în vara anului trecut.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Timișoara continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, susțin reprezentanții companiei.
De altfel, ultimul raport de sustenabilitate publicat de retailer arată că valoarea mărfii achiziționare de la furnizori români pentru sortimentul permanent de produse a ajuns în 2019 să reprezinte 49% din total, cu 2% în plus față de 2018. Din cei peste 9.200 de furnizori de bunuri și servicii cu care colaborează Lidl, 7.500 sunt furnizori locali, față de 6.816 câți erau în urmă cu doi ani. Și tot în 2019, cantitatea de legume și fructe românești achiziționată de pe piața locală a ajuns la 92 de mii de tone față de 75 de mii de tone în 2018.
Lidl, parte a grupului Schwarz, este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.
În prezent, Lidl are aproximativ 310.000 de angajați, dintre care peste 8.000 în România, unde retailerul german are deschise 294 de magazine și 5 centre logistice.