Kaufland România și Flanco Retail deschid primul shop-in-shop

Flanco Retail și Kaufland România au lansat un nou concept la nivelul magazinelor prin deschiderea unui shop-in-shop la Târgu Jiu. Conceptul presupune îmbinarea a două magazine în același spațiu comercial, dar fiecare va funcționa separat, ca magazine independente. Kaufland România și Flanco Retail deschid primul shop-in-shop

Acest nou proiect își propune să le aducă clienților o gamă variată de electronice, produse IT și telecom, electrocasnice mici și mari și să le ofere, în același timp, posibilitatea să-și facă și cumpărăturile de strictă necesitate, cu scopul de a limita timpul petrecut la cumpărături.

Magazinul Flanco are o suprafață de vânzare de 310 metri pătrați și un depozit de 50 de metri pătrați. În cazul hypermarketului Kaufland din Târgu Jiu, suprafața de vânzare este de aproximativ 6.350 metri pătrați.

„Suntem bucuroși să vedem cum se concretizează un proiect la care am lucrat foarte mult, din dorința de a le oferi clienților noștri cât mai multe variante în ceea ce privește achiziționarea unui produs electrocasnic. Încă de la început, unul dintre obiectivele principale ale Flanco a fost să vină în fața clienților cu servicii și produse din cele mai diverse, și, cel mai important, să se adapteze cu soluții noi la orice nouă situație. Noul Flanco Shop in Shop din cadrul Kaufland Tg. Jiu este exact genul acesta de soluție, potrivită vremurilor în schimbare”,  susține Dragoș Sîrbu, CEO Flanco.

„Continuăm să inovăm în retail și să lansăm concepte noi, mizând foarte mult pe adaptabilitate și formate noi. După primul magazin Kaufland deschis într-un mall, magazine pop-up amenajate în cort în stațiuni turistice, serviciul național de livrări la domiciliu, iată că extindem lista parteneriatelor, cu scopul de a fi mai aproape de clienți, și lansăm în premieră pentru Kaufland România primul shop-in-shop, cu acces direct din suprafața de vânzare”, completează Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs, Kaufland România.

Până la finalul acestui an, proiectul urmează să fie dezvoltat și implementat și în alte locații Kaufland din România.

 

Marco Höβl, Kaufland:„Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Marco Höβl, Kaufland: „Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Sustenabilitatea joacă un rol esențial pentru Kaufland și, pentru că orice viziune necesită consecvență, anul 2023 a consolidat direcțiile...
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
La 18 ani de la intrarea pe piața din România, Kaufland a devenit un jucător dominant în sectorul de retail, fiind la finalul anului trecut pe...
eMAG deschide un nou shop-in-shop online pentru un stil de viață sănătos
eMAG deschide un nou shop-in-shop online pentru un stil de viață sănătos
eMAG continuă seria magazinelor de tip shop-in-shop online și lansează  Nutrition & Vitamins Shop, dedicat vitaminelor, suplimentelor alimentare...
Strategia Kaufland privind expansiunea: diversificarea și optimizarea formatelor de magazine
Strategia Kaufland privind expansiunea: diversificarea și optimizarea formatelor de magazine
Dacă ar fi să descrie anul 2022, Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova, spune că a fost cu certitudine unul provocator, dar cu...