Kaufland relansează conceptul de Pop-up Restaurant

Kaufland România anunță redeschiderea conceptului pop-up restaurant, la doi ani după lansarea conceptului pe piața din România. De această dată, redeschiderea este făcută într-o formă adaptată condițiilor actuale de siguranță. Kaufland relansează conceptul de Pop-up Restaurant

„Traversăm cu toții o etapă importantă de readaptare, astfel că redeschidem pop-up restaurantul cu aplicarea tuturor măsurilor de siguranță. Ne dorim ca toți clienții să se bucure în continuare în această vară de preparate rafinate la prețuri accesibile, într-o atmosferă specială în aer liber și cu respectarea tuturor regulilor care să asigure protecție sporită”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs la Kaufland România.

Deschis într-o variantă sezonieră, pe o terasă de peste 2.200 de metri pătrați, cu o capacitate de 120 de locuri, restaurantul va funcționa între 6 iunie și 30 august 2020, pe terasa Si Lounge din București (zona Pipera, strada George Constantinescu, nr. 2-4).

Preparatele servite în acest restaurant sunt realizate din ingrediente care provin exclusiv din magazinele Kaufland.

Restaurantul va funcționa între 12:00 și 22:00 de luni până vineri, iar în weekend începând cu 11:00 până la 22:00.

În acord cu noile reglementări, noul pop-up restaurant respectă toate măsurile impuse pentru un spațiu complet sigur și încurajează distanțarea socială și responsabilitatea clienților care îi trec pragul.

În acest sens, accesul maxim permis este de 120 persoane, mesele au o capacitate de 4 persoane și sunt separate prin plante naturale de minim 1,5m și plexiglass, spațiile comune și cele de lucru vor fi dezinfectate după fiecare client, iar în fiecare săptămână va fi pusă în aplicare și o procedură de dezinfectare în profunzime prin nebulizare. Plata se efectuează la masă doar cu cardul, iar comenzile vor fi preluate pe baza unor meniuri tip tabletă, dezinfectate frecvent.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 132 de magazine în România. În anul 2018, retailerul a raportat o cifră de afaceri de 10,8 miliarde de lei, în creștere cu 7% față de anul precedent.
 

Penny a atins pragul de 371 de magazine în România
Penny a atins pragul de 371 de magazine în România
Penny România continuă în ritm alert planul de expansiune, rețeaua ajungând la 371 de magazine în România după ce, în perioada 20-23...
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
La 18 ani de la intrarea pe piața din România, Kaufland a devenit un jucător dominant în sectorul de retail, fiind la finalul anului trecut pe...
Kaufland deschide încă două magazine, la Oradea și Caracal
Kaufland deschide încă două magazine, la Oradea și Caracal
Kaufland România continuă extinderea rețelei de magazine la nivel național și își consolidează prezența în Oradea și Caracal. După...
Auchan deschide restaurantul La Masă Obor în urma unei investiții de 1 milion de euro
Auchan deschide restaurantul La Masă Obor în urma unei investiții de 1 milion de euro
Auchan Retail România a inaugurat primul restaurant „La Masă” din București, în incinta centrului comercial Bucur Obor, una dintre...