Kaufland continuă expansiunea și deschide un magazin în Vișeu de Sus
Kaufland România inaugurează un magazin în orașul Vișeu de Sus, județul Maramureș, atingând astfel pragul de 174 de magazine la nivel național la aproape două decenii de la intrarea pe piața locală de retail. Noul hipermarket este localizat pe strada Aleea Eroilor nr. 49 și va genera 70 de locuri noi de muncă, susținând astfel economia locală. Acesta este construit pe o suprafață totală de 5.250 mp, dintre care peste 3000 mp sunt destinați spațiului de vânzare. Programul de funcționare va fi între orele 07:00-22:00, de luni până sâmbătă, respectiv între orele 08:00-20:00, duminica.
Noul hipermarket Kaufland oferă o varietate de produse pentru toate gusturile și dispune de raion amplu de legume și fructe, o vitrină cu servire asistată - cu o lungime de 17 metri, brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, produse de drogherie, băuturi și produse nealimentare. În plus, la punctul Grill din exterior, clienții pot găsi o gamă variată de mâncăruri gustoase și gata preparate: pui rotisat, pulpe de pui și specialități precum crispy și nuggets, dar și mici, ceafă de porc, cabanoși, cârnați thuringer sau cartofi prăjiți.
Hipermarketul are 14 case de marcat, dintre care opt case express, de tip self-service, și șase standard, pentru a asigura un flux rapid de clienți și eficientizarea cumpărăturilor. Mai mult, clienții pot folosi serviciul K-Scan pentru a scana produsele pe măsură ce le adaugă în coș, finalizând plata la casa de marcat.
Parcarea are o capacitate totală de 228 de locuri, dintre care opt pentru persoane cu dizabilități și șapte pentru părinți. Totodată, clienții au la dispoziție și trei locuri cu acces la stația de încărcare pentru mașinile electrice și rastele pentru biciclete.
Galeria comercială oferă accesul la o varietate de magazine și servicii, printre care cofetăria Mignon, unde clienții vor găsi produse de cofetărie, patiserie, mâncare gătită, băuturi calde și reci, un magazin Inmedio, o farmacie Dr. Max, un ATM Euronet Services și două spații de ridicare a coletelor (lockere), Easybox și Fanbox.
Citește și 2023, anul consolidării retailului modern din România
În linie cu angajamentul companiei față de protejarea mediului, clienții Kaufland sunt încurajați să recicleze folosind sistemele de colectare selectivă din noul magazin. În interiorul magazinului, clienții vor găsi un automat de reciclare, de tip self-service, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot aduce aici și ambalaje din plastic, sticlă și metal (cu volum de până la 3 litri), garanția de 50 de bani fiind restituită doar pentru ambalajele cu simbolul „Ambalaj cu garanție” tipărit pe etichetă.
În zona de la intrare, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor.
Kaufland a deschis 13 magazine noi în 2023, compania menținându-și astfel rolul de unul dintre cei mai mari angajatori privați din România. Retailerul își reafirmă angajamentul pe termen lung în România, având în plan menținerea unui ritm constant de expansiune, cu cel puțin zece magazine deschise anual. Până în 2025, obiectivul este să atingă pragul de 200 de magazine în România și Republica Moldova.