Kaufland deschide încă două magazine, la Oradea și Caracal
Kaufland România continuă extinderea rețelei de magazine la nivel național și își consolidează prezența în Oradea și Caracal. După inaugurarea celor două magazine, retailerul ajunge la o rețea de 167 de hypermarketuri la nivel național.
Situat pe Strada Seleușului, nr. 22, noul Kaufland Oradea este construit pe o suprafață totală de peste 6.000 metri pătrați, cu un spațiu de vânzare de circa 3.400 metri pătrați. Acesta cuprinde o galerie comercială extinsă, oferind accesul la o pizzerie, farmacie, magazin Tabac Xpress, un centru de copiat chei, magazin Digi, curățătorie chimică și frizerie. Programul de lucru este de luni până sâmbătă de la 07:00 și până la 22:00, iar duminică de la 08:00 la 20:00.
Noul magazin din Caracal, județul Olt, este situat pe Strada Dragoș Vodă, nr. 2D și are o suprafață totală de peste 5.600 metri pătrați, dintre care 2.900 metri pătrați sunt destinați spațiului interior de vânzare. Magazinul este prevăzut și cu o galerie comercială, ce oferă accesul la o varietate de magazine și servicii – cofetărie, pizzerie, farmacie, magazin de articole cosmetice, magazin de bijuterii, marochinărie, punct de reparații și accesorii GSM, petshop.
Noul Kaufland Caracal va funcționa între orele 07:30 și 21:30 de luni până sâmbătă, respectiv 08:00 și 20:00 duminica.
Cele două magazine sunt prevăzute cu parcări de aproape 300 de locuri disponibile la Caracal, respectiv 240 la Oradea, incluzând locuri de parcare pentru părinți și persoane cu dizabilități. Cei care aleg mijloacele de transport alternativ au la dispoziție stații de încărcare pentru mașinile electrice și rastele pentru biciclete.
Citește și Vânzările din piața FMCG se mențin pe o pantă ascendentă și în 2022, alimentate de inflație
Pentru a asigura un flux rapid de clienți și un timp redus pentru plata cumpărăturilor, fiecare hypermarket este dotat cu 16, respectiv 13 case de marcat atât standard, cât și express, de tip self check-out.
Ambele magazine oferă un sortiment extins de legume și fructe, produse proaspete la vitrina cu servire asistată, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie. La punctul Grill din exterior, clienții sunt așteptați cu o varietate de meniuri și preparate calde.
Ca o continuare a angajamentului Kaufland față de mediu, noile hypermarketuri sunt prevăzute cu infrastructuri de reciclare, unde clienții sunt recompensați pentru ambalajele colectate:
- În interiorul celor 2 magazine, clienții vor găsi câte un automat de tip self-service, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Acestea colectează trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).
- La intrarea în magazine, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.
Prin deschiderea noilor magazine, Kaufland a creat circa 180 locuri de muncă, sprijinind dezvoltarea comunităților locale.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 165 de magazine în România. Porivit celor mai recente date financiare, în 2021 Kaufland a raportat pe plan local o cifră de afaceri de 14,8 miliarde de lei, în creștere cu 9% față de anul 2020.