Kaufland reduce termenele de plată pentru a-și asigura stocurile

Retailerul german Kaufland, liderul pieței locale de retail, și-a anunțat partenerii că reduce termenele de plată și va plăti facturile la 7 zile, față de 30 de zile cum se întâmpla până acum. În cazul furnizorilor de produse proaspete, unde termenul legal era de 7 zile, perioada va fi redusă la 3 zile. Kaufland reduce termenele de plată pentru a-și asigura stocurile

Decizia a fost luată în contextul crizei Coronavirus pentru a putea asigura stocurile de marfă necesare. Compania a precizat că asigurarea stocurilor de marfă este cel mai important deziderat după siguranța clienților.

”Trecem cu toții printr-o perioadă complexă care necesită resurse umane, materiale și financiare și care ne pune la încercare toate planurile de afaceri. Pentru noi, pe lângă siguranța clienților și angajaților noștri, asigurarea stocurilor de marfă este una dintre cele mai importante misiuni. Și, pentru că suportul dvs. în acest proces este extrem de important, conducerea Kaufland România a decis ca începând de astăzi și până la sfârșitul lunii aprilie inclusiv să modifice termenul de plată contractual de la 30 zile la 7 zile”, este mesajul transmis de retailer furnizorilor.

Măsura Kaufland este în vigoare până la sfârșitul lunii aprilie 2020, fiind aplicabilă inclusiv pentru facturile înregistrate deja și care vor beneficia de aceeași reducere de termen de plată.

Kaufland operează în România 127 de magazine și este cel mai mare jucător pe piața locală de retail, după cifra de afaceri. În anul 2018 retailerul a raportat o cifră de afaceri de 10,8 miliarde de lei, în creștere cu 7% față de anul precedent.

Kaufland România păstrează trendul de creștere al cifrei de afaceri în 2023
Kaufland România păstrează trendul de creștere al cifrei de afaceri în 2023
Kaufland România, unul dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală de retail, a  încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri...
Marco Höβl, Kaufland:„Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Marco Höβl, Kaufland: „Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Sustenabilitatea joacă un rol esențial pentru Kaufland și, pentru că orice viziune necesită consecvență, anul 2023 a consolidat direcțiile...
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
La 18 ani de la intrarea pe piața din România, Kaufland a devenit un jucător dominant în sectorul de retail, fiind la finalul anului trecut pe...
Strategia Kaufland privind expansiunea: diversificarea și optimizarea formatelor de magazine
Strategia Kaufland privind expansiunea: diversificarea și optimizarea formatelor de magazine
Dacă ar fi să descrie anul 2022, Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova, spune că a fost cu certitudine unul provocator, dar cu...
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland alocă un buget de peste 300 milioane de euro pentru investiții pe plan local pentru anul acesta. Bugetul este în linie cu investițiile...
Kaufland România trece de pragul de 3 miliarde de euro în 2022
Kaufland România trece de pragul de 3 miliarde de euro în 2022
Kaufland România, unul dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală de retail, a  încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri...