Kaufland lansează o campanie de promovare a cumpărăturilor online

Kaufland România vine cu un nou concept de campanie prin care promovează cumpărăturile online. Retailerul nu deține o platformă de comerț online în acest moment, însă această mișcare ar putea reprezenta un prim pas în acest sens. Kaufland lansează o campanie de promovare a cumpărăturilor online

De altfel, dacă privim în urmă, acum doi ani, Kaufland și Lidl, cele două divizii ale gigantului Schwarz Group, au început testarea serviciului click&collect în Europa, potrivit publicației Lebensmittel Zeitung. Primele teste au fost programate în Polonia și vizează doar 10% din cele 220 de hypermarketuri Kaufland.

Noua campanie Kaufland vine cu premii pentru clienții companiei care doresc să petreacă mai mult timp cu familia. Toți clienții care comandă online prin Kaufland Livrează pot câștiga o mașină de familie și un buget de peste 9.000 lei pentru personalizarea acesteia. Astfel, până pe 31 iulie 2022, orice client care comandă de la Kaufland în valoare de minimum 80 de lei, folosind Glovo sau Tazz by eMAG, intră automat în cursa pentru marele premiu: o mașină de familie customizată, în valoare totală de peste 200.000 lei. Autoturismul este dotat cu accesorii inedite, pentru toți membrii familiei, precum suport și tablete în tetierele scaunelor, portbagaj extra space montat pe plafon, jante sport 20 inch și altele. Premiul include și un buget de peste 9.000 lei pentru personalizarea automobilului, după preferințele sale.


Citește și: Formatul de discount, contributie majoră în afacerile Schwarz Group în 2021


„Vara este despre vacanță, familie și distracție, lucru care a inspirat noua campanie Kaufland. Timpul salvat datorită cumpărăturilor online înseamnă timp în plus petrecut cu cei dragi. Prin toate campaniile Kaufland, ne concentrăm să îmbunătățim calitatea vieții clienților noștri. Este modul nostru de a le mulțumi. Alături de Smiley, le urăm succes tuturor și abia așteptăm să vedem câștigătorul premiului”, a declarat Valer Hancaș, Director de Comunicare și Public Affairs Kaufland România.

Clienții Kaufland România au posibilitatea de a face cumpărăturile online, alegând dintr-o selecție de peste 10.000 de produse alimentare și nealimentare. Livrarea rapidă la domiciliu se face cu ajutorul platformelor Glovo și Tazz by eMAG.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 152 de magazine în România. Retailerul german a alocat pentru anul trecut un buget record pentru investiții, suma totală fiind de 375 de milioane de euro. În anul financiar 2020, Kaufland a raportat pe plan local afaceri de 12,83 de miliarde de lei, bifând un plus de 7,4% prin comparație cu anul precedent.

Lidl extinde rețeaua de magazine la nivel național
Proprietarul Lidl investește 200 de milioane de euro în operațiunile online
Grupul Schwarz, proprietarul Lidl și Kaufland, investește încă 200 de milioane de euro în businessul online, ceea ce va permite Kaufland să se...
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
La 18 ani de la intrarea pe piața din România, Kaufland a devenit un jucător dominant în sectorul de retail, fiind la finalul anului trecut pe...
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland alocă un buget de peste 300 milioane de euro pentru investiții pe plan local pentru anul acesta. Bugetul este în linie cu investițiile...
Kaufland România trece de pragul de 3 miliarde de euro în 2022
Kaufland România trece de pragul de 3 miliarde de euro în 2022
Kaufland România, unul dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală de retail, a  încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri...