Kaufland a deschis primele două magazine în Republica Moldova
Kaufland a deschis primele două magazine în Republica Moldova, investiția totală ridicându-se la 85 de milioane de euro. Locuitorii din Chișinău au la dispoziție 7.600 de metri pătrați de spații de vânzare în cele două locații, iar magazinul din sectorul Botanica are cea mai lungă vitrină asistată din tot lanțul de magazine Kaufland: 48 de metri.
„Deschiderea magazinelor Kaufland la Chișinău înseamnă pentru piața locală: calitate, diversitate de produse, noi standarde de lucru, salarii mai bune și beneficii pentru angajați, grijă pentru mediu și responsabilitate socială față de comunitatea în care lucrăm. Aceste două magazine sunt doar un început pentru planurile mari de dezvoltare a companiei în Republica Moldova”, susține Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova.
Pe rafturile celor două hypermarketuri din Moldova sunt prezente peste 3.200 de articole autohtone, sortiment care va fi completat continuu.
Ținând cont de obiceiurile de consum la nivel local, Kaufland va oferi clienților posibilitatea de a opta pentru produse gata preparate de la vitrina cu servire asistată. Totodată, cele două hypermarketuri au galerii comerciale unde clienții pot găsi farmacie, un tabac shop, schimb valutar, produse de patiserie și cofetărie.
La exterior, Kaufland pune la dispoziția clienților un punct Grill, stații de încărcare pentru automobilele electrice și rastele pentru biciclete. În premieră pentru Republica Moldova, magazinele vor fi dotate cu aparate de reciclare pentru PET-uri, sticlă și doze de aluminiu.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 magazine în 8 țări. În România, retailerul are 126 de magazine. Pentru anul financiar 2018, Kaufland a raportat o cifră de afaceri de 10,8 miliarde de lei, menținându-și astfel poziția de lider al pieței locale de retail. Față de 2017, compania a marcat o creștere a afacerilor de 7%.