Kaufland pune pe harta expansiunii două noi hypermarketuri

Kaufland România a inaugurat două noi magazine, la Bârlad și Comarnic, ajungând astfel la o rețea națională de 165 de hypermarketuri. Prin această investiție, compania generează un total de 165 de noi locuri de muncă. Kaufland pune pe harta expansiunii două noi hypermarketuri

Kaufland Bârlad este situat pe strada Republicii nr. 320 și ocupă o suprafață totală de peste 5.500 mp, dintre care peste 3.100 mp sunt destinați spațiului de vânzare. Parcarea are o capacitate de peste 240 de locuri, dintre care 10 pentru persoanele cu dizabilități și 6 pentru părinți cu copii. Pentru persoanele care aleg mijloacele de transport alternativ, parcarea este prevăzută cu stații de încărcare pentru mașinile electrice și rastele pentru biciclete.

Pentru a asigura un flux rapid de clienți și timp redus la cumpărături, hypermarketul este dotat cu 15 case de marcat, dintre care 9 standard și 6 case expres, de tip self check-out.

Noul magazin din Comarnic se află pe strada Republicii nr. 4 și are o suprafață totală de aproximativ 6.600 mp, peste 3.200 mp fiind alocați spațiului interior de vânzare. Clienții au la dispoziție peste 240 de locuri de parcare, dintre care 12 pentru persoanele cu dizabilități și 8 pentru părinți cu copii, stație de încărcare a mașinilor electrice, unde pot fi alimentate simultan 3 vehicule, precum și rastele pentru biciclete. Pentru plata rapidă a cumpărăturilor, Kaufland pune la dispoziția clienților din Comarnic un număr de 14 case de marcat, dintre care 6 express, de tip self check-out.

Magazinul este prevăzut şi cu o galerie comercială, unde consumatorii vor găsi o cofetărie, o farmacie, o farmacie veterinară şi un magazin cu accesorii GSM.

Citiți și: 2023, un mix între prudență și consolidare pentru Kaufland România

Kaufland Bârlad şi Kaufland Comarnic au un sortiment extins de legume și fructe, produse proaspete la vitrina cu servire asistată, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare şi drogherie, precum și puncte Grill, situate în exterior, unde sunt servite alimente gata preparate.

Ambele magazine sunt prevăzute cu sisteme de reciclare, în linie cu angajamentul companiei față de mediu. Astfel, în parcarea magazinului se află un automat de tip self-service, unde pot fi reciclate ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Aici pot fi colectate trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).

La intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retaildin Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 165 de magazine în România. Porivit celor mai recente date financiare, în 2021 Kaufland a raportat pe plan local o cifră de afaceri de 14,8 miliarde de lei, în creștere cu 9% față de anul 2020.
 

Kaufland continuă investițiile în expansiune
Kaufland continuă investițiile în expansiune
Kaufland România continuă investițiile în România, inaugurând al 172-lea hipermarket al rețelei în Urziceni, județul Ialomița. Acesta este...
Kaufland deschide încă două magazine, la Oradea și Caracal
Kaufland deschide încă două magazine, la Oradea și Caracal
Kaufland România continuă extinderea rețelei de magazine la nivel național și își consolidează prezența în Oradea și Caracal. După...
Kaufland inaugurează un nou magazin la Brașov
Kaufland inaugurează un nou magazin la Brașov
Kaufland România deschide al patrulea magazin din Brașov, investiție prin care creează 80 de locuri de muncă. Noul magazin se află pe strada...
Kaufland, primul retailer care dă start expansiunii anul acesta
Kaufland, primul retailer care dă start expansiunii anul acesta
Kaufland anunță o nouă locație pe harta expansiunii, în orașul Râșnov, județul Brașov. Prin această investiție, compania ajunge la o...