Kaufland cochetează cu online-ul, pentru moment în Berlin

Kaufland, divizia de hypermarketuri a Schwarz Group, a lansat un serviciu de comandă și livrare online, funcțional pentru moment doar în Capitala Germaniei. Kaufland cochetează cu online-ul, pentru moment în Berlin

Website-ul, care poate fi accesat la adresa shop.kaufland.de, oferă aceleași prețuri ca în magazinele fizice și oferă clienților care se află la prima comandă un voucher și livrare gratuită pentru a-i încuraja să folosească serviciul.

Berlin este un punct strategic important pentru Kaufland, nu doar prin prisma numărului mare de potențiali clienți – cu 3,5 milioane de locuitori –, ci și din cauza faptului că există deja mai mulți jucători activi în acest segment, ca Rewe, Metro, Tengelmann sau Amazon. 

Orele de livrare sunt între 7am – 10pm, iar pe viitor retailerul ia în calcul extinderea și cu o opțiune de Click & Collect.

Analiștii vorbesc despre o eventuală intrare a germanilor pe segmentul de e-commerce la începutul anului viitor, iar o a doua potențială piață este Polonia. Zvonuri similare s-au auzit chiar și despre piața din România, unde deadline-ul de lansare a unui magazin online ar fi finalul lui 2017. 

Kaufland, parte a grupului german Schwarz, se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.200 de magazine în șapte ţări (Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croaţia, Bulgaria şi România). Kaufland operează în România o rețea de 109 hypermarketuri. Compania a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 9,2 miliarde de lei, în creștere cu 20% față de anul precedent, iar pentru anul acesta reprezentanții companiei au precizat că obiectivul Kaufland este de a menține compania pe plus, nefiind comunicat și ritmul de creștere. 

 
Kaufland România păstrează trendul de creștere al cifrei de afaceri în 2023
Kaufland România păstrează trendul de creștere al cifrei de afaceri în 2023
Kaufland România, unul dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală de retail, a  încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri...
Lidl deschide trei noi magazine în luna ianuarie. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Proprietarul Lidl investește 200 de milioane de euro în operațiunile online
Grupul Schwarz, proprietarul Lidl și Kaufland, investește încă 200 de milioane de euro în businessul online, ceea ce va permite Kaufland să se...
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
La 18 ani de la intrarea pe piața din România, Kaufland a devenit un jucător dominant în sectorul de retail, fiind la finalul anului trecut pe...
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland alocă un buget de peste 300 milioane de euro pentru investiții pe plan local pentru anul acesta. Bugetul este în linie cu investițiile...
2022, un nou an record pe segmentul industrial
2022, un nou an record pe segmentul industrial
Numărul retailerilor internaționali care au ales să implementeze și să consolideze hub-uri logistice în țara noastră se află pe un trend...
Kaufland lansează o campanie de promovare a cumpărăturilor online
Kaufland lansează o campanie de promovare a cumpărăturilor online
Kaufland România vine cu un nou concept de campanie prin care promovează cumpărăturile online. Retailerul nu deține o platformă de comerț...