Jerónimo Martins, investiții de 1,1 mld. euro în special în expansiune

Grupul portughez de retail Jerónimo Martins intenționează să investească aproximativ 1,1 miliarde de euro în acest an, sumă care va fi direcționată în special în expansiunea rețelei de magazine din Polonia și Columbia, scrie esmmagazine.com. Jerónimo Martins, investiții de 1,1 mld. euro în special în expansiune. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Jerónimo Martins a anunțat că va deschide peste 300 de magazine, incluzând 130-150 locații Biedronka în Polonia, 30 de magazine Hebe în Portugalia și peste 150 de unități Ara în Columbia. De asemenea, grupul plănuiește investiții în noi centre de distribuție atât în Polonia, cât și în Columbia.

Totodată, compania va investi în remodelarea a circa 50 de magazine Pingo Doce din Portugalia și 250-275 de locații Biedronka din Polonia. Ca și prioritate pentru brandul Biedronka retailerul urmărește să mențină performanța vânzărilor, focusându-se în același timp pe eficientizarea costurilor și creșterea productivității.

După intrarea pe piața din Slovacia cu brandul Biedronka, grupul targetează deschiderea a cel puțin 50 de noi magazine până la finalul lui 2026.

Peste jumătate din bugetul de investiții de 1,1 miliarde de euro va fi alocat deschiderii de noi magazine sub umbrela Biedronka și în remodelări, în timp ce un procent de 20% din sumă va fi alocat remodelării magazinelor Pingo Doce.

Ca și obiectiv de vânzări, Jerónimo Martins estimează atingerea pragului de 50 de miliarde de euro până în 2030 și dezvoltă un plan strategic pentru următorii cinci ani, care poate include și achiziții. Grupul a încheiat anul trecut cu vânzări de 33,5 miliarde de euro.

Jerónimo Martins, proprietarul Biedronka, intră pe piața de retail din Slovacia. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Jerónimo Martins, proprietarul Biedronka, intră pe piața de retail din Slovacia
Grupul portughez de retail Jerónimo Martins a anunțat deschiderea primul magazin Biedronka din Slovacia și a unui centru de distribuție în...
expansiune
Investițiile în concepte noi mută expansiunea pe plan secund în retailul local
Deși cu un ritm de expansiune semnificativ mai lent prin comparație cu anul precedent, prima jumătate a acestui an a fost una a premierelor bifate...
Jerónimo Martins amână intrarea pe piața din România
Jerónimo Martins amână intrarea pe piața din România
Jerónimo Martins, grupul care deține rețeaua Biedronka, amână din nou extinderea rețelei pe piața din România. ”Eram pregătiți să dăm...
România, din nou pe lista extinderii celui mai mare retailer polonez
România, din nou pe lista extinderii celui mai mare retailer polonez
Biedronka, cel mai mare retailer alimentar din Polonia, vizează extinderea în România. Pedro Soare dos Santos, CEO-ul Jerónimo Martins, compania...
Retailerul Jerónimo Martins ar putea intra anul acesta în România
Retailerul Jerónimo Martins ar putea intra anul acesta în România
Lanțul portughez Jerónimo Martins (JM) și-a reiterat intenția de a intra pe noi piețe pe fondul creșterii dimensiunii businessului,...
 Jerónimo Martins continuă expansiunea în retailul polonez
Jerónimo Martins continuă expansiunea în retailul polonez
Lanțul portughez Jerónimo Martins intenționează să deschidă în fiecare an între 100 și 150 de supermarketuri Biedronka în Polonia, pe o...