Jerónimo Martins, investiții de 1,1 mld. euro în special în expansiune

Grupul portughez de retail Jerónimo Martins intenționează să investească aproximativ 1,1 miliarde de euro în acest an, sumă care va fi direcționată în special în expansiunea rețelei de magazine din Polonia și Columbia, scrie esmmagazine.com. Jerónimo Martins, investiții de 1,1 mld. euro în special în expansiune. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Jerónimo Martins a anunțat că va deschide peste 300 de magazine, incluzând 130-150 locații Biedronka în Polonia, 30 de magazine Hebe în Portugalia și peste 150 de unități Ara în Columbia. De asemenea, grupul plănuiește investiții în noi centre de distribuție atât în Polonia, cât și în Columbia.

Totodată, compania va investi în remodelarea a circa 50 de magazine Pingo Doce din Portugalia și 250-275 de locații Biedronka din Polonia. Ca și prioritate pentru brandul Biedronka retailerul urmărește să mențină performanța vânzărilor, focusându-se în același timp pe eficientizarea costurilor și creșterea productivității.

După intrarea pe piața din Slovacia cu brandul Biedronka, grupul targetează deschiderea a cel puțin 50 de noi magazine până la finalul lui 2026.

Peste jumătate din bugetul de investiții de 1,1 miliarde de euro va fi alocat deschiderii de noi magazine sub umbrela Biedronka și în remodelări, în timp ce un procent de 20% din sumă va fi alocat remodelării magazinelor Pingo Doce.

Ca și obiectiv de vânzări, Jerónimo Martins estimează atingerea pragului de 50 de miliarde de euro până în 2030 și dezvoltă un plan strategic pentru următorii cinci ani, care poate include și achiziții. Grupul a încheiat anul trecut cu vânzări de 33,5 miliarde de euro.

Ciocolata in stil Dubai Deluxe by Lidl Romania, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Lidl România extinde portofoliul Deluxe cu Ciocolata în stil Dubai, un produs fabricat local
Lidl România introduce în sortimentul său permanent un nou produs Deluxe: Ciocolata în stil Dubai, un produs realizat în colaborare cu un...
comtim inaugurare magazin bucuresti iuliu maniu 1
Comtim intră pe piața din Capitală și deschide primul magazin de brand
Cel mai mare producător de carne de porc din România își extinde prezența la nivel național și deschide primul magazin sub brandul Comtim în...
extindere retea de magazin in franciza Simply by Auchan, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Rețeaua de magazine în franciză Simply by Auchan ajunge la 20 de unități
Auchan România continuă dezvoltarea programului de franciză lansat în iunie 2024 și ajunge la 20 de magazine de proximitate Simply by Auchan....
Sezamo introduce în sortimentație produse Marks & Spencer Food. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sezamo, parteneriat cu Marks & Spencer Food
Supermarketul online Sezamo a semnat un parteneriat cu retailerul britanic Marks & Spencer Food. Clienții Sezamo pot comanda acum peste 400...
Lidl deschide un centru global pentru inovații cu o investiție de 500.000 euro. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl România continuă expansiunea și deschide două noi magazine
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea a două noi magazine, în municipiul Iași și în comuna Berceni. Magazinul Lidl din...
Retailul angajează cei mai mulți manageri în această perioadă. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Retailul angajează cei mai mulți manageri în această perioadă
Aproape 12.000 de joburi pentru specialiști cu un nivel de senioritate mai mare de 5 ani și manageri au fost scoase în piață de la începutul...