IPP Holding preia Imersia Multichannel Agency

IPP Holding, companie care activează în domeniul serviciilor de retail marketing din România, Republica Moldova, Bulgaria și mai nou Polonia, a semnat un acord de preluare a pachetului majoritar de acțiuni (90%) din compania Imersia Multichannel Agency. IPP Holding preia Imersia Multichannel Agency. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Acordul a fost semnat la finalul anului trecut și în momentul de față este în analiză la Consiliului Concurenței.

IPP Holding este acționar unic în Instore Power Provider (IPP), companie fondată de Ionuț Valeriu Corniciuc în urmă cu 19 ani, și are diverse cote de participare în societăți din domenii conexe ca logistică promoțională, retail media, in-store robotics.

„Creșterea organică ne-a asigurat o dezvoltare continuă și sustenabilă în toți acești ani, iar acum achizițiile ne oferă acces rapid la noi piețe, oameni și tehnologii”, a declarat Ionuț Valeriu Corniciuc, proprietarul IPP Holding Group.

Imersia Multichannel Agency a fost fondată în 2009 de George Ștefănescu, James Kodor și Lavinia Yassien și oferă servicii integrate de distribuție și trade marketing companiilor producătoare de bunuri de larg consum (FMCG).

„Cred cu tărie că alături de echipa IPP vom valorifica pe deplin potențialul Imersia, oferind clienților noștri soluții inovatoare și un parteneriat de încredere pentru succesul lor viitor”, a completat George Ștefănescu, cofondator și administrator Imersia Multichannel Agency.

În procesul de negociere părțile au fost asistate de casele de avocatură Andronic and Partners și Societatea civilă de avocați Vitzman & Asociații, respectiv consultantul în fuziuni și achiziții APlus Advisory.

Carrefour_rezultate financiare pentru 2024 in Romania, Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Carrefour România reduce prețurile pentru 1.500 de produse
Carrefour România continuă să susțină puterea de cumpărare a clienților și lansează pe 7 februarie o serie de reduceri semnificative între...
Eataly anunță investiții de 100 de milioane de euro in expansiune. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Eataly pune la bătaie 100 de milioane de euro pentru expansiune
Retailerul Eataly, un promotor al principiului Slow Food și o sursă de inspirație pentru piața globală de retail, anunță investiții de 100 de...
analiza piata produse plant-based produse vegetale sanatoase produse de post. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Clienții Sezamo alocă, în medie, 150 de lei pentru produse de tip nutriție specială
Supermarketul online Sezamo anunță că 3 din 10 coșuri de cumpărături includ cel puțin un produs de tip nutriție specială, în creștere cu...
Lidl deschide două noi magazine în județele Constanța și Sibiu. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Lidl România își consolidează prezența pe piața din Oradea
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Oradea, județul Bihor. Acesta este cel de-al nouălea...