Sorana Cristea, noul New Business Director al grupului IPP

Sorana Cristea, cu o experiență de aproape 20 de ani în industria serviciilor de marketing și trade, se alătură grupului Instore Power Provider, din poziția de New Business Director. Sorana Cristea, noul New Business Director al grupului IPP. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Sorana Cristea va ocupa și poziția de Managing Director al companiei IPP Outsourcing Services (IPP OSS), parte a grupului Instore Power Provider.

„Am găsit în IPP o echipă foarte vastă, dar unită într-un obiectiv comun, activități coerente și valori în muncă pe care le împărtășesc. Mă bucur să împărțim un context similar de expertiză și să putem lucra sinergic pentru a crește împreună în acest domeniu complex și frumos al industriei”, a spus Sorana Cristea, New Business Director IPP.

Instore Power Provider a fost fondată de către antreprenorul Ionuț Valeriu Corniciuc în 2006 și oferă servicii în domenii specializate în sales support, marketing, outsourcing, retail media, sau in-store robotics. Compania activează în domeniul serviciilor de retail marketing din România, Republica Moldova, Bulgaria și, mai nou, Polonia.

În prezent, grupul are peste 2600 de angajați, 175 de clienți și raportează o cifră de afaceri de 52 de milioane €, cu o experiență de 19 ani de activitate. Recent, grupul IPP a achiziționat și pachetul majoritar de acțiuni în valoare de 90% al companiei Imersia Multichannel Agency.

Acordul a fost semnat la finalul anului trecut și aprobat anul acesta de către Consiliului Concurenței. Imersia Multichannel Agency a fost fondată în 2009 de către George Ștefănescu, James Kodor și Lavinia Yassien și oferă servicii integrate de distribuție și trade marketing companiilor producătoare de bunuri de larg consum (FMCG), precum Hochland, Orkla sau BIC.

Presiune pe afacerile IMM-urilor : scăderi de venituri de 30-50%. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Presiune pe afacerile IMM-urilor : scăderi de venituri de 30-50%
IMM-urile se confruntă cu o serie de probleme critice, care le pun la încercare dezvoltarea și chiar existența, printre care scăderea...
Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Cumpărăturile românilor, influențate și în 2025 de reduceri și promoții
Interesul românilor în campaniile promoționale a crescut în ultimii ani, iar mecanica și felul în care acestea sunt comunicate impactează...
IPP Holding preia Imersia Multichannel Agency. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
IPP Holding preia Imersia Multichannel Agency
IPP Holding, companie care activează în domeniul serviciilor de retail marketing din România, Republica Moldova, Bulgaria și mai nou Polonia, a...
Marian Bălan, noul CEO al IPP, liderul pieței de retail marketing
Marian Bălan, noul CEO al IPP, liderul pieței de retail marketing
Începând din luna martie 2022, Marian Bălan preia funcția de CEO al Instore Power Provider (IPP), liderul pieței locale de retail marketing....
Tokinomo, finanțare de 1,7 mil. dolari pentru expansiune globală
Tokinomo, finanțare de 1,7 mil. dolari pentru expansiune globală
Tokinomo, start-up care creează și distribuie soluții interactive pentru campanii de publicitate in-store, a obținut o finanțare de 1,7...
Promoterul robotizat Tokinomo, creștere a cererii de peste 70% în 2020
Promoterul robotizat Tokinomo, creștere a cererii de peste 70% în 2020
Compania locală de retail marketing Instore Power Provider (IPP) a înregistrat în 2020 o cifră de afaceri de 25,4 milioane de euro, în...