Home Garden Supermarket: Vrem să acoperim într-un timp scurt județul Cluj
Home Garden Supermarket, unul dintre cei mai importanți jucători din județul Cluj, își continuă dezvoltarea și deschide cel de-al 14-lea magazin din rețea. Planul de extindere al rețelei rămâne în continuare o prioritate pentru companie, targetul setat fiind de a acoperi într-un timp scurt toate zonele din județul Cluj și nu numai, arie pe care o poate gestiona eficient din punctul de vedere al aprovizionării magazinelor.
Noua locație a fost inaugurată în zona metropolitană a Clujului, mai exact în Baciu, în proximitatea unei zone de ansambluri rezidențiale noi.
“Deși suprafața magazinului nu este una foarte generoasă, am reușit să integrăm conceptul care se regăsește la celelalte magazine. Pentru noi, cel mai important este să susținem zonele nou dezvoltate și să ajungem să fim magazinul de proximitate preferat al locuitorilor din aceste zone. Ne pliem pe nevoile lor și astfel, optimizăm sortimentația de produse în funcție de cerințele lor de consum. Comunicăm foarte bine cu clienții noștrii și suntem deschiși în a aduce în magazine produse noi, chiar dacă nu le avem în portofoliu, însă există cerere pentru ele pentru o anumită locație” declară Ghassan Shakhshir, Director Comercial.
Magazinul oferă o gamă extinsă de produse, inclusiv alimente fresh și ultra-fresh, produse de panificație și lactate. În același timp, retailerul continuă colaborarea cu producătorii locali pentru a putea lista în rețea produse locale.
”Acest lucru atrage și mai mulți clienți în magazinele noastre, deoarece tendința de a achiziționa produse locale este încă valabilă și în creștere. Pe de altă parte, perioada prin care am trecut, restricțiile și lipsa de mobilitate a populației ne-au învățat cât de importante sunt magazinele de proximitate și să poți oferi clienților posibilitatea să se aprovizioneze cu alimentele necesare, aproape de casă”, mai punctează Ghassan Shakhshir.
Tot la capitolul avantaje competitive pentru clienți, retailerul menționează prețuri competitive, promoții atractive, sortiment adaptat fiecărui format, toate într-un mediu confortabil, prietenos, sigur și modern.
”Toate aceste avantaje competitive pentru clienți sunt rezultatul unei bune colaborări cu furnizorii noștri, a acțiunilor de marketing pe care le întreprindem și a flexibilității și ușurinței cu care putem implementa campanii de orice fel în rețea. În acest sens, începând cu luna aprilie, am lansat proiectul Revista Super Discount, revistă dedicată ofertelor lunare din rețea, cu apariție lunară și distribuție poștală de 150.000 exemplare în zonele unde avem magazinele: Cluj Napoca, Câmpia Turzii, Dej, Cojocna și Baciu. În tot acest proces de extindere ne-a ajutat foarte mult apartenența, ca și membru fondator, al Alianței LOCAL, dezvoltată împreună cu partenerii noștri de la CBA Partners. Eforturile acesteia de a informa, de a ține legătura cu furnizorii principali și de a ajuta comerțul tradițional sunt vizibile încă de la înființare, iar know-how-ul comun al membrilor este și cheia succesului pentru comerțul tradițional al rețelelor care fac parte din această Alianță”, mai spune reprezentantul Home Garden Supermarket.
Home Garden Supermarket, parte a grupului Safeway, a intrat pe piața de retail printr-o preluare și a ajuns la nici patru ani de la inaugurarea primei unități comerciale să fie unul dintre cei mai importanți retaileri locali din Cluj, operând în prezent 14 magazine de proximitate.
Începând cu anul 2020, șase rețele de magazine din retailul autohton din Centrul și Nord-Vestul României, printre care și Home Garden Supermarket, și-au unit forțele, înființând CBA Partners. Din Alianță fac parte companiile Barta Ati - Satu Mare, Elan Trio - Odorheiu Secuiesc, Dacia - Alba Iulia, Napoca, Konsta Splendid Mediaș și CBA Nord Vest Satu Mare.