Google și Carrefour lansează serviciul de shopping bazat pe comenzi vocale

Carrefour și Google au lansat în Franța un serviciu de shopping bazat pe comenzi vocale, care funcționează prin intermediul platformei Google Assistant. Google și Carrefour lansează serviciul de shopping bazat pe comenzi vocale

Practic, prin asocierea contului Google cu cel deținut pe site-ul retailerului francez, utilizatorii vor putea crea o listă de cumpărături fie pronunțând cuvinte comune, precum lapte sau zahăr, fie prin numirea unui produs sau brand preferat.

Asistentul Google, conectat la inventarul electronic al Carrefour, va transforma apoi lista într-un coș de cumpărături cu acele produse disponibile. Preferințele clientului vis-a-vis de branduri sau variante de produse se vor regăsi în următoarele sesiuni de cumpărături, oferindu-se în același timp posibilitatea de a modifica lista generată.

Noul serviciu vine în contextul în care Carrefour și-a propus să investească 2,8 mld. euro în digitalizare până la finalul acestui an, potrivit New York Post. Mai mult, francezii vor ca până la finalul lui 2022 să crească semnificativ vânzările online, vizând valoarea de 4,7 mld. euro.

Parteneriatul dintre Carrefour și Google a debutat în 2018, având ca scop comercializarea produselor online prin intermediul platformelor Google Home, Google Assistant și Google Shopping.
 

NETOPIA Payments lansează o nouă pagina de plată care vine în sprijinul comercianților. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
NETOPIA Payments lansează o nouă pagina de plată care vine în sprijinul comercianților
NETOPIA Payments, unul dintre principalii furnizori de soluții de plată digitală din România, lansează o nouă pagină de plată, gândită...
Carrefour reduce preturile campanie consumator cos cumparaturi
Carrefour extinde programul strategic de reducere a prețurilor până la finalul lunii aprilie
Carrefour România continuă programul strategic de reducere a prețurilor pe termen lung și adaugă 500 de noi produse, oferindu-le clienților...
IA în retail: realitatea dincolo de entuziasm
IA în retail: realitatea dincolo de entuziasm
Inteligența Artificială (IA) nu mai este doar un subiect de discuție, ci o realitate care schimbă regulile jocului în retail. Cum anume? Google...
Aplicația Google Pay, lansată oficial în România
Aplicația Google Pay, lansată oficial în România
Începând de astăzi, aplicația Google Pay este disponibilă în România. Până în prezent, soluția Google Pay era disponibilă în țara...
Comenzile vocale, următoarea revoluție în retail
Comenzile vocale, următoarea revoluție în retail
Timpul a devenit o resursă extrem de prețioasă, iar tehnologia joacă un rol tot mai important în acest sens. Indiferent de dispozitivul folosit,...
Parteneriat strategic între Carrefour și Google pe piața din Franța
Parteneriat strategic între Carrefour și Google pe piața din Franța
Retailerul francez Carrefour a anunțat că a semnat un parteneriat strategic cu Google pe piața din Franța pentru a-și dezvolta vânzările...