Farmec deschide al treilea magazin Gerovital

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, deschide în centrul comercial Veranda din Capitală al treilea magazin Gerovital, în urma unei investiţii de 60.000 euro. Compania mai deține două magazine Gerovital, la Bucureşti şi la Constanţa, producătorul clujean având în plan continuarea extinderii reţelei de spaţii comerciale proprii.  Farmec deschide al treilea magazin Gerovital

”Inaugurarea primului magazin Gerovital din țară, în luna septembrie, s-a bucurat de un real succes, iar faptul că românii recomandă acest brand și prietenilor, ne-a convins să ajungem și mai aproape de consumatorii noștri prin deschiderea acestui nou spațiu”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Magazinul are o suprafață de vânzare de 34 de metri pătrați și, spre deosebire de celelalte magazine operate de Farmec, pune la dispoziția clienților doar produse cosmetice ale brandului Gerovital printre care se numără și gamele Gerovital H3, Gerovital Plant sau Gerovital Men. Alături de acestea, din magazin mai pot fi achiziționate și toate produsele AslaVital, care au la bază argilă pură, 100% românească.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant şi Farmec. Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În plus, producătorul deține 11 magazine proprii,  dintre care opt operează sub brandul Farmec și trei sub bannerul Gerovital.

Farmec a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei, înregistrând o creștere de peste 13% față de 2014.
 

Mircea Turdean General Manager Farmec
Inovații și dublarea numărului de magazine, planurile Farmec pentru viitor
Chiar dacă 2025 se anunță a fi un an complicat, acest scenariu nu îl descurajează pe producătorul clujean Farmec, din contră. Compania a...
BeautyClubGerovital, noul program de fidelizare lansat de Farmec
Farmec vrea 200.000 de clienți înscriși în programul de fidelizare BeautyCLUB by Gerovital
Farmec lansează programul de fidelizare BeautyCLUB by Gerovital într-un sistem nou, ce integrează achizițiile din magazinele fizice și...
Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Producătorul Farmec a inaugurat, la Cluj-Napoca, cel mai nou magazin sub brandul Gerovital, completând astfel rețeaua de magazine pe care...
Farmec relansează Gerovital H3 Equilibrium
Farmec relansează Gerovital H3 Equilibrium
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama de produse profesionale pentru ten si corp Gerovital H3 Equilibrium. Cele 46...
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, inaugurează un nou magazin Gerovital în București, în centrul comercial Mega Mall. Aceasta...
Farmec, creștere a afacerilor de circa 10% în 2020
Farmec, creștere a afacerilor de circa 10% în 2020
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 287,9 milioane lei (59,5 milioane euro),...