Farmec deschide al treilea magazin Gerovital
Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, deschide în centrul comercial Veranda din Capitală al treilea magazin Gerovital, în urma unei investiţii de 60.000 euro. Compania mai deține două magazine Gerovital, la Bucureşti şi la Constanţa, producătorul clujean având în plan continuarea extinderii reţelei de spaţii comerciale proprii.
”Inaugurarea primului magazin Gerovital din țară, în luna septembrie, s-a bucurat de un real succes, iar faptul că românii recomandă acest brand și prietenilor, ne-a convins să ajungem și mai aproape de consumatorii noștri prin deschiderea acestui nou spațiu”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
Magazinul are o suprafață de vânzare de 34 de metri pătrați și, spre deosebire de celelalte magazine operate de Farmec, pune la dispoziția clienților doar produse cosmetice ale brandului Gerovital printre care se numără și gamele Gerovital H3, Gerovital Plant sau Gerovital Men. Alături de acestea, din magazin mai pot fi achiziționate și toate produsele AslaVital, care au la bază argilă pură, 100% românească.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant şi Farmec. Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În plus, producătorul deține 11 magazine proprii, dintre care opt operează sub brandul Farmec și trei sub bannerul Gerovital.
Farmec a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei, înregistrând o creștere de peste 13% față de 2014.





