Farmec continuă extinderea rețelei naționale de magazine de brand
Farmec, una dintre cele mai mari companii românești din piață, continuă extinderea rețelei naționale de magazine de brand și inaugurează, în sistem de franciză, primul magazin din Baia Mare. Odată cu noua deschidere, compania ajunge la o rețea de 8 magazine Farmec și 22 de magazine Gerovital proprii și câte unul în sistem de franciză.
Cu o suprafață de 120 de metri pătrați, magazinul respectă conceptul și designul întregului lanț și are asociat centrul de cosmetică și well-being „Cobo Spa”, unde sunt folosite produsele din gama profesională Gerovital H3 Equilibrium, alături de centrul de cosmetică și well-being. În noua unitate, consumatorii vor putea regăsi toate produsele din portofoliul companiei, de la cele de îngrijire personală, la produsele de face care, gamele dermatocosmetice și profesionale, produsele de îngrijire a locuinței și până la dezinfectanți.
„Ne bucurăm să fim alături de antreprenorii din toată țara și din afara granițelor, interesați de industria cosmetică, care să rezoneze cu viziunea noastră privind frumusețea, inovația, atenția la nevoile consumatorilor și alături de care să putem continua să creștem brandurile din portofoliu. În tot acest proces, le suntem aproape în fiecare etapă și le punem la dispoziție un proiect la cheie, precum și asistență în implementarea lui și promovarea lansării noului magazin”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
„Mă bucur să pot aduce în Baia Mare, într-un magazin dedicat, un brand românesc cu tradiție pe piața locală și să facilitez interacțiunea directă a consumatorilor de aici cu produsele din portofoliu, într-un centru de cosmetică. Inovația, calitatea produselor și recunoașterea de care se bucură compania și brandurile sale au fost factori decisivi, pentru care am ales cu încredere să fiu partenerul de business al Farmec”, a declarat Eugen Stoica, partener de franciză.
Farmec este una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România, comercializând produsele din portofoliu în aproximativ 30 de țări. Compania a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 287,9 milioane de euro, în creștere cu 9,7% față de anul precedent, iar pentru 2021 estimează un plus de până la 3,9%.