Evenimentul Showroom POS Media România se întoarce la Carrefour pentru a doua ediție
Carrefour Mega Mall, situat pe Bulevardul Pierre de Coubertin, Nr. 3-5, Sector 2, București, va fi gazda celei de-a doua ediții a evenimentului Showroom POS Media România. Evenimentul va aduce în prim-plan cele mai recente și inovatoare soluții de comunicare media disponibile în portofoliul POS Media România.
Participanții la eveniment vor avea oportunitatea de a descoperi și experimenta direct toate tipurile de suporturi de comunicare media oferite de POS Media România, de la Shelf Stoppers, Wobblers, Glorifiers, Mini Stoppers, Lama Stand și multe altele, până la materiale noi și non-standard, cum ar fi Digital Shelf Stopper, Shelf Frame, Shelf Ledge Tray și Shelf Ledge Podiums. Fiecare dintre aceste produse poate fi personalizat pentru a se potrivi nevoilor specifice ale fiecărui brand.
„Showroom POS Media România este un eveniment dedicat inovației și inspirației. Acest eveniment este locul unde ideile noi prind viață, iar oamenii se întâlnesc pentru a crea. Vrem să arătăm că suntem cu adevărat lideri de piață și că oferim soluții personalizate, pentru a depăși așteptările clienților și cumpărătorilor. Showroom-ul nu este doar o expoziție de produse, ci este un loc în care progresul este celebrat și limitele sunt depășite, pentru a avea un impact pozitiv asupra industriei și nu numai. Suntem mândri să fim partenerul exclusiv al Grupului Carrefour pentru vânzarea, gestionarea și implementarea spațiilor media in-store în toate locațiile sale din România”, a declarat Maksim Sazhyn, Managing Director POS Media România.
„Cu peste 40 de tipuri de spații media, acoperind zone precum rafturile, zonele de intrare și ieșire, zonele caselor de marcat și ecranele, POS Media România oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile dumneavoastră. Cu o experiență de peste 25 de ani în industrie, suntem pregătiți să vă sfătuim cu privire la soluțiile eficiente care vă pot ajuta să influențați, cu succes, deciziile consumatorilor la punctul de vânzare. Furnizăm, de asemenea, servicii de distribuție, raportare, documentare digitală și monitorizare, pentru a vă asigura că produsele dumneavoastră obțin cea mai bună vizibilitate la raft. La POS Media România, oferim un pachet complet de servicii care include proiectare, modelare, producție, livrare și implementare. Evenimentul din 2022 a primit feedback pozitiv, ceea ce ne-a oferit încredere și ne-a consolidat convingerea în succesul evenimentului. Acest lucru ne-a încurajat să ne propunem să depășim așteptările deja stabilite la ediția din anul 2022, dorind să oferim o experiență unică care să lase o amprentă de neegalat în rândul participanților”, a adăugat Maksim Sazhyn.
„Suntem încântați să găzduim a doua ediție a evenimentului Showroom POS Media România între 18 și 22 septembrie 2023 în incinta hipermarketului Carrefour Mega Mall. Colaborarea dintre Carrefour România și POS Media ne-a permis să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături inovatoare și captivantă. Suntem mereu preocupați de experiența la cumpărături a clienților noștri, de aceea, încercăm să răspundem nevoilor tuturor, iar soluțiile puse la dispoziție sunt cât mai diversificate”, a declarat Alexandra Pescaru, Client Service Director Carrefour România.
POS Media România face parte din grupul media POS Media Group. Suntem lider european în Shopper Marketing, conectând brandurile cu consumatorii pe tot parcursul procesului de cumpărare. Pregătim și implementăm soluții personalizate în cadrul unor campanii integrate pentru toate produsele și serviciile care ajută la influențarea deciziei de cumpărare a consumatorului. www.pos-media.ro
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 400 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară; prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect; prin platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta „în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL. www.carrefour.ro
*Articol susținut de POS Media România.