POS Media Romania anunță parteneriatul exclusiv cu Tokinomo

Pentru o companie de succes care dorește să atragă clienți, evoluția constantă este esențială. Având această filozofie la bază, POS Media Romania anunță parteneriatul exclusiv cu startup-ul de succes din domeniul retailtech, Tokinomo. POS Media Romania anunță parteneriatul exclusiv cu Tokinomo

POS Media Romania își propune întotdeauna să ofere clienților săi cele mai bune servicii și să fie cu un pas înaintea competiției. Acesta este și motivul pentru care această colaborare exclusivă cu Tokinomo, compania de tehnologie din spatele mai multor soluții inovatoare de marketing, reprezintă un pas natural în direcția evoluției.

O alianță a două companii puternice

Acest parteneriat între jucători importanți din domeniul in-store marketingului reprezintă un moment de referință care va reîmprospăta peisajul static al industriei de retail din Romania. POS Media este un specialist recunoscut la nivel internațional în ceea ce privește in-store media, semnalistică digitală și campanii de promovare. Compania conectează brand-urile și consumatorii pe tot parcursul procesului de cumpărare, influențand deciziile de cumpărare ale acestora prin intermediul soluțiilor personalizate.

Tokinomo este recunoscută pentru soluțiile sale inovatoare bazate pe tehnologii moderne, care sunt comercializate în prezent în peste 50 de țări. Prin intermediul Shelfobot-ului său, un robot care activează produsele ori de câte ori un client se apropie de raft, Tokinomo a reușit să atragă atenția consumatorilor și să comunice mesajul produsului promovat.

Tokinomo a lansat recent Visibubble, o soluție versatilă care aduce conceptul de mesagerie text de pe smartphone-uri direct la raft. Visibubble crește eficient implicarea clienților pentru că produsele și mărcile pot comunica cu aceștia prin mesaje text direct la punctul de vânzare.

O nouă experiență de cumpărături

Parteneriatul recent stabilit cu Tokinomo oferă POS Media Romania drepturile exclusive de utilizare a acestor soluții inteligente - Tokinomo Shelfobot și Tokinomo Visibubble. Astfel, compania poate prezenta și oferi aceste produse clienților săi. „Această colaborare este destinată să schimbe modul în care definim succesul în sectorul de retail din România", spune Maksym Sazhyn, Managing Director POS Media Romania. „Îmi plac foarte mult atât produsele cât și echipa Tokinomo. Acest parteneriat a luat naștere în ideea de a aduce pe piața de retail din Romania o altă soluție excelentă de stimulare a vânzărilor în cel mai eficient mod posibil, așa cum facem întotdeauna de altfel"

Ionuț Vlad, CEO și co-fondator al Tokinomo, salută cu entuziasm noua colaborare: „Sunt extrem de încântat de parteneriatul exclusiv cu POS Media Romania. Suntem ferm convinși că experiența de cumpărare a clienților din România va atinge un nivel superior, aducând inovație și eficacitate în marketingul brandurilor."

Despre POS Media Romania

POS Media Romania Shopper Activation Agency face parte din grupul media POS Media Group. Suntem lider european în Shopper Marketing, conectând brandurile cu consumatorii pe tot parcursul procesului de cumpărare. Pregătim și implementăm soluții personalizate în cadrul unor campanii integrate pentru toate produsele și serviciile care ajută la influențarea deciziei de cumpărare a consumatorului.
www.pos-media.ro

Despre Tokinomo

Tokinomo Marketing SA este un jucător dinamic în domeniul tehnologiei de retail, specializat în crearea experiențelor captivante și interactive care atrag consumatorii pe parcursul călătoriei lor de cumpărături. Cu angajamentul de a remodela peisajul retailului, Tokinomo oferă soluții personalizate care se integrează perfect în diverse medii de retail. Aceste soluții furnizează brandurilor oportunități inovatoare de a influența comportamentul consumatorilor și de a-și îmbunătăți impactul în marketing.
www.tokinomo.com

*Articol susținut de POS Media

Tokinomo, finanțare de 1,7 mil. dolari pentru expansiune globală
Tokinomo, finanțare de 1,7 mil. dolari pentru expansiune globală
Tokinomo, start-up care creează și distribuie soluții interactive pentru campanii de publicitate in-store, a obținut o finanțare de 1,7...
Tokinomo, în topul celor mai bune 40 de start-up-uri de retail tech din lume
Tokinomo, în topul celor mai bune 40 de start-up-uri de retail tech din lume
Tokinomo, o soluție de in-store marketing care, folosind o combinație de senzori de mișcare, lumină și sunet, animă produsele la raft și le...
Mercury360 devine reseller oficial Tokinomo
Mercury360 devine reseller oficial Tokinomo
Agenția de publicitate Mercury 360 continuă investițiile în digitalizare, devenind reseller oficial Tokinomo în România. Tokinomo este un...
Vlad Ionescu se alătură Tokinomo pe poziția de CMO
Vlad Ionescu se alătură Tokinomo pe poziția de CMO
Vlad Ionescu este noul Chief Marketing Officer al Tokinomo, start-up care dezvoltă o soluție de promovare a produselor în magazine. Experiența...