După 7 luni, Carrefour a finalizat remodelarea magazinelor Billa

Grupul Carrefour anunță finalizarea procesului de remodelare a magazinelor Billa din România, proces ce s-a întins pe o perioadă de aproximativ șapte luni. Francezii au demarat procesul de remodelare în martie anul acesta, primul magazin Billa redeschis sub brandul Market fiind cel din Liberty Mall, București. Ultimele patru magazine Billa remodelate în unități Market au fost în București (2 magazine), Timișoara și Mangalia. După 7 luni, Carrefour a finalizat remodelarea magazinelor Billa

„Această a patra etapă s-a încheiat pe 21 septembrie 2017, prin remodelarea ultimelor patru magazine Billa în Market din București, Timișoara și Mangalia, iar povestea Carrefour continuă. Odată cu ultimele magazine Billa remodelate, am deschis și două noi supermarketuri în Cluj și Ștefăneștii de Argeș, ajungând la un număr de 218 supermarketuri în România, dovadă a dorinței noastre de a dezvolta rețeaua de supermarketuri a grupului Carrefour, pentru a ajunge aproape de cât mai mulți consumatori, a declarat Jean Baptiste Dernoncourt, CEO al Carrefour România.

Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România de la Grupul Rewe în decembrie 2015. A doua etapă a acestui proces (iunie 2016) a constat în aprobarea de către Consiliul Concurenței a achiziției celor 86 de magazine Billa. Din 4 iulie 2016 a urmat cea de-a treia etapă, una de cunoaștere a magazinelor Billa de către reprezentanții Carrefour România. Aceste acțiuni au dus la crearea conceptului pentru noile magazine, ce însumează tot ceea ce este mai bun din Billa și din Market.

„Transfomarea a urmărit în permanență firul roșu al proiectului «Best of both» , noul model având ceea ce este mai bun din Billa și din Market", a mai spus CEO-ul Carrefour România.Toate remodelările au fost realizate cu magazinele închise între 5 și 14 zile, iar în această perioadă, clienții au fost informați prin campania de comunicare desfășurată pentru fiecare magazin în parte.

Noul model de supermarket se concentrează pe mai multe axe, printre care: prețuri mai mici la sute de produse; mii de produse noi în gamă, atât food, cât și non-food; layout și ambianță ameliorate în magazine; servicii noi pentru clienți.

În România, Grupul Carrefour numără 303 magazine dintre care 32 hypermarketuri Carrefour, 218 supermarketuri (203 magazine Market și 15 magazine Express Orange), 42 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact, un magazin online. În 2016, francezii - prin cele patru entități care operează - au cumulat o cifră de afaceri de 8,388 miliarde de lei și un profit de 129 de milioane de lei.

Carrefour închide definitiv hipermarketul din centrul comercial Sun Plaza. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour închide definitiv hipermarketul din centrul comercial Sun Plaza
Retailerul Carrefour România a decis să închidă definitiv hipermarketul din centrul comercial Sun Plaza din Capitală, începând cu 19 mai, în...
carrefour express inaugurari in 2024
Carrefour România, 22 de inaugurări de magazine Express în 2024
Carrefour România atinge pragul de 178 de unități Express la nivel național în 2024, prin deschiderea a 16 magazine integrate și șase magazine...
Billa va investi anul viitor în Bulgaria peste 31 de milioane de euro. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Billa va investi anul viitor în Bulgaria peste 31 de milioane de euro
Lanțul de supermarketuri Billa va investi anul viitor pe piața din Bulgaria peste 31 de milioane de euro, mai mult de jumătate din buget fiind...
Gilles Ballot_CEO Carrefour Romania
Gilles Ballot, Carrefour România: Avem un plan ambițios de creștere în 2024
După ce 2023 a adus o cifră de afaceri de 14,35 miliarde de lei pentru grupul Carrefour pe plan local, retailerul este încrezător în ceea ce...
2023, anul consolidării retailului modern din România
2023, anul consolidării retailului modern din România
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...
Carrefour investește în formatul Market și deschide trei noi magazine
Carrefour investește în formatul Market și deschide trei noi magazine
Carrefour România își extinde amprenta formatului de supermarket, odată cu deschiderea a trei noi magazine Market în București, Iași și...