Dm drogerie markt închide pe plus anul financiar 2018-2019
Retailerul german dm drogerie markt a raportat, la nivel de grup, o creștere a vânzărilor de 4,7% în anul financiar 2018/2019, până la valoarea de 11,2 miliarde de euro, potrivit datelor publicate de IGD.
Pe piața din Germania, avansul a fost de 3,7%, până la 8,4 miliarde de euro, o creștere importantă față de nivelul din anul financiar precedent. Dm drogerie markt a investit mai bine de 100 de milioane de euro în remodelarea magazinelor din Germania, dar și în extinderea pe piața locală. Curând, retailerul va deschide magazinul cu numărul 2.000.
În Austria, a doua cea mai mare piață pentru retailerul german, vânzările au ajuns la 965 de milioane euro, marcând un plus de 4,6% față de anul anterior. Și în acest caz, evoluția pozitivă vine ca urmare a investițiilor în remodelarea magazinelor.
La nivel internațional (11 piețe printre care și România, Ungaria și Bulgaria), retailerul a raportat vânzări cumulate de 2,8 miliarde de euro, cu 7,7% mai mari față de anul financiar 2017-2018.
Dm susține că unele dintre cele mai importante reușite ale anului au fost lansarea mărcii private Seinz, destinată bărbaților, dar și parteneriatul cu Lotte, încheiat în ianuarie, care permite ca 41 de produse din gama privată Balea și Balea Man să ajungă pe piața din Coreea de Sud.
Dm operează 3.668 de magazine în 13 țări din Europa. În România, lanțul dm drogerie markt este prezent de 12 ani, timp în care a deschis peste 100 de magazine în București și principalele orașe din țară, creând 600 de locuri de muncă. Lanțul de magazine a terminat anul 2018 cu afaceri de 415 mil. lei (89 mil. euro), după un avans de 22% faţă de 2017 și estimează o creștere de 10% pentru anul 2019.