Despre strategiile pentru viitor în retailul local, la Interactiv Moldova
Schimbarea este singura constantă a pieței de retail, iar mișcările din ultima perioadă reconfirmă acest lucru. În noul peisaj, regulile succesului au fost schimbate radical, iar retailerii care vor să intre în liga câștigătorilor necesită un model de business agil și inovator, care să răspundă cât mai bine nevoilor actuale ale cumpărătorului. Cum pot construi retailerii o relație pe termen lung cu shopperul? Care sunt noile motivații ale cumpărătorilor? Cum pot crea businessurile locale un mix perfect între online și offline?
Răspunsurile le vom afla la Interactiv Moldova,care va avea loc la Hotel Internațional Iași, pe 9 iunie. Evenimentul se adresează retailerilor, producătorilor și distribuitorilor din regiunea Moldovei și oferă informații concrete despre statusul și particularitățile pieței regionale de retail, despre importanța brandingului și cum poate fi folosit ca instrument de creștere.
Jucători cu notorietate din piață ne vor împărtăși experiențele lor legate de cum și-au adaptat strategiile de business contextului actual și ce rol joacă puterea parteneriatului în ecuația de creștere. În plus, specialiști cu notorietate în piață vor oferi informații concrete despre gestionarea sortimentației și despre cum pot fi exploatate mai bine promoțiile furnizorilor pentru a fi transformate într-un câștig pentru retailerii independenți.
Primii speakeri confirmați sunt:
- Daniela Popescu, Retail Services Leader NielsenIQ România
- Dochița Zenoveiov, Brand Innovator Inoveo
- Cătălina Aldea, Managing Partner Aldea Consulting
- Adrian Păculea, Executiv Director BTL & Marketing Services Mercury 360
- Maria Cruceru, Director General MCA Comercial
- Cătălin Tarcău, Director Operațiuni Simba Invest
- Feliciu Paraschiv,Owner Paco Supermarkets
- Monica Chemente, Sales & Trade Marketing Manager TT Papillon Laboratoires Cosmetiques
- Claudiu Georgescu, Country Manager Dr. Gerard
Lansată pe piață în 1999, Revista Progresiv a avut încă de la început ca obiectiv principal facilitarea comunicării și a parteneriatelor între retaileri și furnizorii de bunuri de larg consum, iar evenimentul Interactiv vine ca răspuns la această nevoie din piață. Ajuns la a 16-a ediție, Interactiv este cadrul perfect de socializare între retaileri, furnizori și distribuitori, dar și pentru a dezvolta relațiile de business și a avea acces la cele mai noi produse ale furnizorilor.
Informații suplimentare despre eveniment și înscrieri sunt disponbile aici.
Evenimentul Interactiv Moldova este susținut de Fuchs Condimente, Martens, Moldova în Bucate, Loncolor, Tchibo și Dr. Gerard.