Ce discutăm la Interactiv Transilvania și de ce ar trebui să participi la conferința dedicată retailului regional
Interactiv, evenimentul Progresiv ce se adresează comunităților regionale de retail & FMCG, le dă întâlnire retailerilor și producătorilor din Transilvania la cea de-a 17-a ediție, pe 21 septembrie, la Business Center Târgu Mureș.
Sub conceptul "Strategii pentru viitor", evenimentul aduce informații relevante despre impactul inflației în comportamentul de cumpărare, particularități ale coșului de cumpărături în regiune, gestionarea și adaptarea sortimentației, cum se poate construi o relație pe termen lung cu shopperul, care sunt noile motivații ale consumatorilor, dar și cum poate fi creat un mix perfect între online și offline. În plus, în contextul actual, în care marile lanțuri de retail investesc sute de milioane de euro în expansiune, presiunea pe retailerii independenți este tot mai mare. O soluție concretă o reprezintă alianțele de achiziții. Jucători cu notorietate din piață ne vor vorbi despre beneficiile unei alianțe comune de achiziții și despre lecțiile învățate.
De ce să participi la Interactiv Transilvania
• Afli informații relevante despre piața de retail și comportamentul de cumpărare;
• Ai acces la două sesiuni interactive cu consultanți de renume din piața de retail și FMCG;
• Îți întâlnești partenerii de business și creezi noi oportunități de colaborare;
• Descoperi cele mai noi produse lansate de producători;
• Faci schimb de informații și afli cum arată strategiile unora dintre cei mai importanți jucători din piață;
Interactiv Transilvania este un eveniment cu participare GRATUITĂ pentru managerii și administratorii de magazine alimentare independente! Detalii despre înscrieri găsiți aici.
Cine va urca pe scena Interactiv Transilvania
Vlad Barbu, Senior Consultant în cadrul echipei de Retailer Services a NielsenIQ România, va oferi informații concrete despre comportamentul de cumpărare în regiunea Transilvaniei și ne va ajuta să identificăm trendurile actuale ale pieței de FMCG și oportunitățile de optimizare a businessului.
Poate mai mult decât în anii precedenți, bătălia la raft pare a fi extrem de dificilă. În plus, timpul petrecut la cumpărături se contractă dramatic, astfel că eficiența și vizibilitatea produselor la raft sunt un factor tot mai important în ecuația de creștere. Ce trebuie să facă comercianții pentru a se asigura că managementul categoriei devine un motor al schimbării în perioada următoare? Cum puteți folosi planogramele în strategia de maximizare a vânzărilor? Răspunsul îl vom afla de la Cătălina Aldea, Managing Partner Cătălina Aldea Consulting, în cadrul workshopului "Tactici pentru gestionarea sortimentației".
Pandemia și-a pus amprenta asupra comportamentelor de cumpărare și implict asupra piaței locale de retail, comerțul online fiind lider detașat la capitolul creștere în ultimii doi ani. Și chiar dacă vorbim despre o cotă mică în total vânzări, online-ul este un canal care nu mai poate fi ignorat. În cadrul workshopului ”Comerțul online, o pârghie de creștere pentru retailul local”integrat în programul Interactiv Transilvania Cosmin Costea, Constultant & Business Advisor eComMasters, va explica de ce ar trebui să fie retailerii și producători prezenți în online, ce investiții presupune intrarea pe acest canal, dar va oferi și opțiuni prin care jucătorii din piața de retail și FMCG pot maximiza potențialul acestui segment de business.
De asemenea, în contextul actual, în care provocările sunt la tot pasul, adaptabilitatea și puterea de a privi crizele ca oportunități de creștere par să aibă un cuvânt tot mai greu de spus. Piața locală de retail este într-o continuă schimbare și, deși de la un an la altul segmentul de retail independent se contractă, se fac pași importanți spre consolidare. O soluție concretă și un răspuns la presiunea lanțurilor internaționale de magazine asupra furnizorilor naționali sau locali și implicit asupra jucătorilor din retailul tradițional o reprezintă alianțele de achiziții.Despre beneficiile unei alianțe comune de achiziții și lecțiile învățate ne vor vorbi membrii CBA Partners într-un panel dedicat:
- Ludovic Barta, General Manager CBA Nord-Vest
- Atilla Fazakas, Director Comercial Elan-Trio
- Ghassan Shakhshir, Director Comercial Home Garden Supermarket
- Leber Lazslo, Director General CBA Partner
Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research, va prezenta rezultatele unui studiu Unlock realizat special pentru Progresiv privind antreprenoriatul în industria de retail & FMCG. Nu în ultimul rând, la Interactiv Transilvania, Polixenia Iordăchescu, Senior Partner, Consultant și Coach Growth Leadership Consulting, Luciana Zaharia, Senior Consultant și Coach Growth Leadership Consulting și Adriana Nestoriuc, Senior Consultant Growth Leadership Consulting vor susține prezentarea "Viziune și oportunități în businessurile locale", unde ne vor arăta cum se dezvoltă un business local, care este viziunea necesară pentru un astfel de brand și ce oportuntăți există pentru jucătorii din piață.
Evenimentul Interactiv Transilvania este susținut de Fuchs Condimente, Tchibo, Hutton, Oblio Discounter, Italchimica East Europe, Areon, Luna Solai, AlkaCo și Rafturi Smart.
Lansată pe piață în 1999, Revista Progresiv a avut încă de la început ca obiectiv principal facilitarea comunicării și a parteneriatelor între retaileri și furnizorii de bunuri de larg consum, iar evenimentul Interactiv vine ca răspuns la această nevoie din piață. Ajuns la a 17-a ediție, Interactiv este cadrul perfect de socializare între retaileri, furnizori și distribuitori, dar și pentru a dezvolta relațiile de business și a avea acces la cele mai noi produse ale furnizorilor.