Cum au arătat planurile de extindere ale retailerilor locali în luna aprilie

Atât retailerii internaționali prezenți pe piața locală, cât și jucătorii independenți și-au continuat investițiile în expansiune, bifând 29 de magazine noi în luna aprilie, având un ritm constant de extindere prin comparație cu luna martie. Cum au arătat planurile de extindere ale retailerilor locali în luna aprilie

La fel ca și în lunile precedente, Profi rămâne campionul la capitolul expansiune, în luna martie fiind inaugurate 10 magazine, 1 în formatul Profi, 3 în formatul City și 6 Profi Loco. Odată cu aceste deschideri, retailerul controlat de fondul de investiții ajunge la pragul de 1.476 de magazine la nivel național.

Următorul clasat în topul celor mai expansivi retaileri este Mega Image, care a inaugurat luna trecută 9 unități comerciale noi. Dintre acestea, 3 sunt supermarketuri Mega Image și 6 sunt unități Shop&Go, iar zone de deschidere au fost atât Capitala, unde retailerul are o prezență mai mult decât notabilă, dar și județe precum Iași, Oradea, Brașov sau Prahova, unde retailerul vrea să-și consolideze poziția.

Și discounterii Lidl și Penny și-au continuat investițiile. Penny a bifat trei deschideri ajungând la 283 de magazine la nivel național, în timp ce Lidl a adăugat o nouă locație pe harta expansiunii.

Și Kaufland și-a continuat extinderea, bifând primul său hypermarket din Târnăveni, județul Mureș și cel de-al 142-lea la nivel național. Aceasta este a patra deschidere bifată de retailer de la începutul acestui an, în condițiile în care planul pentru 2021 prevede cel puțin 10 deschideri.

Carrefour, dm drogerie markt și CBA Nord-Vest sunt ceilalți comercianți care au avut investiții în dezvoltarea rețelei de magazine în luna aprilie. Carrefour a bifat două deschideri sub brandul Express, în timp ce dm drogerie markt și CBA Nord-Vest au inaugurat câte o locație, în Florești (Jud. Cluj), respectiv Satu Mare (jud. Satu Mare).

Puteți urmări evoluția lunară a deschiderilor de magazine în Universul de Retail (UdR). Un proiect online marca Progresiv, Universul de Retail este o aplicație care oferă situația actualizată a magazinelor din rețelele internaționale și locale. UdR pune la dispoziție repartizarea geografică a magazinelor în funcție de canal de vânzare, suprafață de vânzare și date de deschidere, informații despre magazine (adresă, format, suprafață de vânzare și date de deschidere), evoluția numărului de magazine pe tip de canal de vânzare și informații financiare despre jucătorii din piața de retail (cifre de afaceri, profit, număr de magazine și număr de angajați).

parteneri UdR articol Progresiv
Peste 30 de magazine noi puse pe harta retailului local în luna aprilie
Peste 30 de magazine noi puse pe harta retailului local în luna aprilie
Expansiunea a rămas pe lista de priorități a jucătorilor internaționali prezenți pe piața din România, astfel că în luna aprilie au fost...
40 de deschideri bifate de IKA pe plan local în luna octombrie
40 de deschideri bifate de IKA pe plan local în luna octombrie
Jucătorii prezenți pe piața locală de retail și-au continuat investițiile în expansiune, luna trecută fiind inaugurate 40 de unități...
Septembrie, lună record la capitolul expansiune în retailul modern
Septembrie, lună record la capitolul expansiune în retailul modern
Jucătorii prezenți pe piața locală de retail și-au continuat investițiile în expansiune, luna trecută fiind inaugurate 51 de unități...
Bilanțul deschiderilor în retailul local în luna mai
Bilanțul deschiderilor în retailul local în luna mai
Retailerii internaționali prezenți pe piața locală și-au continuat investițiile în expansiune, însă rimtul de extindere a fost mult mai...