27 de deschideri bifate de marile rețele de retail pe plan local în luna august

Jucătorii prezenți pe piața locală de retail și-au continuat investițiile în expansiune, în luna august fiind inaugurate 27 de unități comerciale noi. Prin comparație cu luna iulie, ritmul de expansiune al marilor lanțuri de retail a rămas constant, în iulie fiind inaugurate 26 de magazine. 27 de deschideri bifate de marile rețele de retail pe plan local în luna august

Din perspectivă numerică, MyAuchan este lider la capitolul expansiune, bifând 14 deschideri în stațiile Petrom din județele Gorj, Vaslui, Dolj, Mehedinți și Bihor. Odată cu aceste deschideri, rețeaua de magazine MyAuchan deschise în stațiile Petrom a ajuns la 228 de locații. Până la finalul anului retailerul mai are pe listă peste 60 de magazine noi.

Poziția a doua în clasament este ocupată de Profi. Retailerul și-a concentrat investițiile în luna august exclusiv către mediul rural, inaugurând 5 magazine noi. În paralel cu extinderea rețelei, care număra la finalul lunii trecute 1.613 magazine, Profi alocă bugete importante pentru remodelarea unităților existente.

Ce alți retaileri mari au investit în expansiune

Mega Image și-a continuat și el planul de expansiune, punând pe hartă 3 magazine noi. Dintre acestea, o unitate funcționează sub formatul Mega Image și două în formatul de proximitate Shop&Go. Parte a grupului Ahold Delhaize, Mega Image operează 954 de magazine pe plan local.

În lista retailerilor care au investit în expansiune se regăsesc și Kaufland, Penny, Lidl și dm drogerie market. Kaufland a deschis două hypermarketuri în Baia Mare și Hațeg, ajungând la 155 de locații. Penny, Lidl și dm drogerie markt au inaugurat câte o locație. În cazul Penny vorbim despre inaugurarea celui de-al doilea magazin din Sebeș, județul Alba, în timp ce Lidl a deschis un magazin în Stefăneștii de Jos. Cât despre dm drogerie markt, retailerul a bifat prima sa deschidere de anul acesta în Cluj-Napoca, ajungând la 122 de magazine la nivel național.

Puteți urmări evoluția lunară a deschiderilor de magazine în Universul de Retail (UdR). Un proiect online marca Progresiv, Universul de Retail este o aplicație care oferă situația actualizată a magazinelor din rețelele internaționale și locale. UdR pune la dispoziție repartizarea geografică a magazinelor în funcție de canal de vânzare, suprafață de vânzare și date de deschidere, informații despre magazine (adresă, format, suprafață de vânzare și date de deschidere), evoluția numărului de magazine pe tip de canal de vânzare și informații financiare despre jucătorii din piața de retail (cifre de afaceri, profit, număr de magazine și număr de angajați). parteneri UDR-2022

Retailerii internaționali accelerează ritmul expansiunii în luna februarie
Retailerii internaționali accelerează ritmul expansiunii în luna februarie
Retailerii prezenți pe piața locală și-au continuat planurile de dezvoltare, accelerând ritmul expansiunii. Astfel, în luna februarie au fost...
Retailerii locali accelerează ritmul expansiunii în septembrie
Retailerii locali accelerează ritmul expansiunii în septembrie
Retailerii internaționali și-au continuat investițiile în expansiune și în luna septembrie, fiind deschise 39 de magazine noi. Ritmul de...
Ritm constant de expansiune pentru marile rețele de magazine în iunie
Ritm constant de expansiune pentru marile rețele de magazine în iunie
Retailerii internaționali și-au continuat investițiile în expansiune și în luna iunie, bifând 34 de noi deschideri. Ritmul de dezvoltare a...
Peste 30 de magazine noi puse pe harta retailului local în luna aprilie
Peste 30 de magazine noi puse pe harta retailului local în luna aprilie
Expansiunea a rămas pe lista de priorități a jucătorilor internaționali prezenți pe piața din România, astfel că în luna aprilie au fost...
Retailerii internaționali continuă investițiile în expasiune pe plan local
Retailerii internaționali continuă investițiile în expasiune pe plan local
Jucătorii internaționali prezenți pe piața din România și-au continuat planurile de expansiune în luna martie, fiind inaugurate 29 de magazine...
Început de an în forță pentru retailerii internaționali la capitolul expansiune
Început de an în forță pentru retailerii internaționali la capitolul expansiune
Planurile de expansiune au rămas pe lista de priorități a jucătorilor internaționali prezenți pe piața din România, astfel că începutul de...