Cum arată cel mai nou test al Carrefour pe segmentul de magazine bio [GALERIE FOTO]

Retailerul francez Carrefour continuă să investească în dezvoltarea unor noi concepte de magazine, cea mai nouă lansare fiind ”Carrefour Bio et Terroir”. Primul magazin a fost inaugurat la mijlocul lunii septembrie în regiunea Provence-Alpes-Cote D’Azure, în localitatea Châteaurenard, în locul unei unități Dia.

”Produsele bio și cele cu specific local (terroir n.r.) sunt două piețe potrivite și ni s-a părut oportun să le reunim sub același acoperiș. Iar sortimentația adaptată comerțului de proximitate ne va ajuta să creștem, mai ales că ne dorim să oferim cât mai multe produse bio și locale în fiecare categorie de produse”, a explicat Nicolas Craye, Director Regional Carrefour Market.

Clienții au la dispoziție 3.500 de sortimente bio și terroir, 93 de furnizori locali și regionali fiind reprezentanți de o gamă diversificată de produse care au trecute pe etichetă informații precum numele și fotografii ale producătorilor. De asemenea, în magazin a fost creată o zonă cu produse regionale denumită ”Echipele noastre vă oferă cele mai bune produse din Provence-Alpi-Coasta de Azur” și include sortimente precum ulei de măsline, dulceață, nucă, suc de fructe, vin etc.

Tot la capitolul sortimentație merită menționat faptul că zona de bio este foarte bine reprezentată pe categoriile de produse proaspete, iar sortimentele vegetariene nu lipsesc. De asemenea, în magazin a fost creată și o zonă cu produse vrac, care conține circa 70 de produse printre care fructe uscate, cafea, paste făinoase, cereale sau legume.

Carrefour nu este la prima încercare pe segmentul de produse bio, primul test fiind conceptul Carrefour Bio. În acest moment retailerul deține în Franța 14 magazine sub acest brand. La nivelul grupului, Carrefour activează în peste 30 de țări din lume, unde are aproape 12.000 de magazine, dintre care circa 1.500 de hypermarketuri, peste 3.200 de supermarketuri, mai mult de 7.000 de magazine convenience și 171 cash & carry.

Sursă foto: Lineaires.com.

Carrefour reduce preturile campanie consumator cos cumparaturi
Carrefour extinde programul strategic de reducere a prețurilor până la finalul lunii aprilie
Carrefour România continuă programul strategic de reducere a prețurilor pe termen lung și adaugă 500 de noi produse, oferindu-le clienților...
Carrefour lansează un portofoliu de pâini de specialitate împreună cu parteneri locali. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour lansează un portofoliu de pâini de specialitate împreună cu parteneri locali
Carrefour România își consolidează portofoliul de panificație și creează un segment dedicat pâinilor de specialitate și produselor de...
carrefour express inaugurari in 2024
Carrefour România, 22 de inaugurări de magazine Express în 2024
Carrefour România atinge pragul de 178 de unități Express la nivel național în 2024, prin deschiderea a 16 magazine integrate și șase magazine...
Carrefour Act for Food furnizori locali
Carrefour: Românii optează pentru produse made in RO și cu ingrediente echilibrate
Românii optează pentru produse made in RO și cu ingrediente echilibrate, arată datele obținute în urma studiilor Carrefour pentru noul capitol...
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Un nou hipermarket Cora, redeschis sub umbrela Carrefour
Carrefour România inaugurează oficial un nou hipermarket rebranduit și remodelat, în cadrul centrului comercial Supernova din Șoseaua...
 Cum arată cel mai nou test al Carrefour pe segmentul de magazine bio [GALERIE FOTO]
Cum arată cel mai nou test al Carrefour pe segmentul de magazine bio [GALERIE FOTO]
Retailerul francez Carrefour continuă să investească în dezvoltarea unor noi concepte de magazine, cea mai nouă lansare fiind ”Carrefour Bio...