“Creșteri solide” pentru Carrefour în România în 2016

Carrefour a anunțat o creștere de 3% a vânzărilor like-for-like (în termeni comparabili - n.red) anul trecut până la suma de 85,7 miliarde de euro, marcând astfel cel de-al cincilea an consecutiv de creștere pentru retailerul francez. “Creșteri solide” pentru Carrefour în România în 2016

Cea mai importantă piață rămâne cea de origine, care înregistrează aproape jumătate din vânzările companiei, însă creșterea aici a fost marginală, de doar 0,3% și un total de 40,1 miliarde de euro.

O dinamică net superioară a înregistrat-o grupul la nivel internațional, unde vânzările like-for-like au luat un avans de 4,9%, până la 45,6 miliarde de euro. Aici, cea mai dinamică evoluție s-a înregistrat în America Latină, cu +13,5% (16,25 miliarde de euro), în timp ce, la polul opus, vânzările din Asia s-au contractat cu 5% (6,8 miliarde de euro)

La divizia “celelalte țări europene”, din care face parte și România, Carrefour a marcat o creștere a vânzărilor în termeni comparabili de 2%, până la 22,4 miliarde de euro. Deși în dreptul țării noastre nu sunt oferite detalii financiare, raportul precizează totuși că este o piață unde s-au înregistrat “creșteri solide”.

Anul 2016 a adus și o intensificare a eforturilor grupului în ceea ce privește dezvoltarea multi-format, cu accent pe segmentul de proximitate, tendință vizibilă mai ales în piețe ca Brazilia, Spania, Polonia și China. De asemenea, Carrefour a avut și două achiziții tactice, una în România, cu achiziția rețelei Billa, și în Spania cu achiziția lanțului Eroski.

La finalul lui 2016, Carrefour opera în România 292 de magazine dintre care 32 hypermarketuri Carrefour, 119 supermarketuri Market, 86 de magazine Billa, 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.

Francezii încheiaseră anul financiar 2015 cu o cifră de afaceri de 6,16 miliarde de lei și un profit de 127 de milioane de lei, rezultat care îi clasează pe locul doi într-un top al retailerilor din România pe 2015, în funcție de cifra de afaceri.

Carrefour deschide un magazin autonom în Belgia
Carrefour deschide un magazin autonom în Belgia
Carrefour Belgia a deschis un magazin autonom de doar 18 metri pătrați în apropierea noului sediu al companiei din Zaventem, scrie...
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
Retailerul francez Carrefour a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 1,32 de miliarde euro, în creștere cu 11,3%...
Carrefour Brazilia vinde din rețeaua de magazine și centre de distribuție
Carrefour Brazilia vinde din rețeaua de magazine și centre de distribuție
Carrefour Brazilia a început negocierile exclusive cu compania de real estate Barzel Properties prin care urmărește să vândă cinci centre de...
România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european
România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european
Retailerul francez Carrefour a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 1,189 miliarde de euro, în creștere cu 6,7%...