Cora România, cifră de afaceri în scădere pe 2019
Rețeaua de hypermarketuri Cora, operată la nivel local de compania România Hypermarche SA, a raportat pentru anul financiar 2019 o cifră de afaceri de 1,72 miliarde de lei, în continuă scădere față de anii precedenți, conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului de Finanțe.
În 2018 retailerul a obținut venituri de 1,75 de miliarde de lei, iar în 2017 de 1,77 de miliarde de lei.
În ceea ce privește profitabilitatea, retailerul a raportat pierderi nete de 1,1 milioane lei, mult mai reduse față de 2018, când acestea au fost de 39 milioane lei.
De altfel, dacă ne uităm la evoluția indicatorului în ultimii 5 ani, 2017 a fost singurul an cu rezultat pozitiv, pierderile cumulate în perioada 2012-2016 ridicându-se la peste 85 de milioane de lei, cele mai mari pierderi fiind raportate în 2015 (circa 40 de milioane de lei).
Parte a grupului Louis Delhaize, Cora România este prezentă pe piața românească din 2003. Retailerul operează în prezent 11 hypermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, Cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România.