Cora investește în operațiunile din Franța
Ludovic Chatelais, Managing Director al Cora Franța, a explicat în cadrul unui interviu acordat publicației LSA modul în care retailerul vrea să îi ajute pe angajați să devină mai versatili, având astfel posibilitatea de a lucra în mai multe departamente, relatează IGD Retail Analysis.
Chatelais a explicat că noua strategie, implementată deja în opt hypermarketuri, este de a crea mai mult spațiu pentru produsele food-for-now și pentru cele food-to-go. Astfel, și prezența furnizorilor locali în departamentele de fructe și legume proaspete, carne și pește va crește.
Șeful Cora în Franța a mai spus că s-a analizat modul în care clienții se plimbă prin magazin, concluzia fiind că este nevoie ca asistenții din zona de non-food să fie grupați într-un singur loc.
Fără a oferi date exacte, Chatelais a spus că magazinele renovate au înregistrat creșteri în ceea ce privește veniturile și profitul. În continuare, retailerul are în plan renovarea a patru unități în fiecare an.