Conceptul de proximitate MyAuchan și-a făcut debutul și în Italia
Francezii de la Auchan au deschis primul magazin de proximitate MyAuchan și în Italia, în Piacenza.
Magazinul are o suprafață de 633 de metri pătrați și dispune de aproximativ 9.000 de SKU-uri și „oferă o experiență de cumpărături modernă și în conformitate cu nevoile în schimbare ale consumatorilor”, spun reprezentanții retailerului francez.
Potrivit presei din Italia, magazinul mizează foarte mult pe produse proaspete, cu o zonă extinsă de fructe și legume sezoniere, produse locale și mâncăruri gata pentru consum.
De asemenea, locația dispune și de un raion cu pește proaspăt, dar și un raion dedicat produselor fără gluten, fără lactoză, produse vegane, vegetariene sau organice.
Magazinul MyAuchan are și o cafenea, unde consumatorii se pot delecta pe tablete puse la dispoziție de retailer, într-o zonă unde internetul este gratuit. Mai mult, din magazin se pot comanda bilete pentru diferite evenimente iar foarte interesant este faptul că se pot solicita, pentru a fi aduse la domiciliu, cantități de carne sau pește cât pentru o cină, acesta fiind un aspect „mulat” pe stitlul de viață pragmatic al italienilor.
Conceptul de proximitate MyAuchan a fost inaugurat luna aceasta și în România. Astfel, la circa trei ani de la primul anunț privind intenția de a intra pe segmentul de supermarket, Auchan a inaugurat primul magazin My Auchan, în incinta stației Petrom Militari, de pe bulevardul Iuliu Maniu, din București.
Magazinul din București are o suprafață de 230 metri pătrați. Oferta din magazin include mai mult de 4.300 de produse, de la alimente proaspete precum fructe, legume, carne, produse de patiserie și brutărie preparate pe loc, până la articole nealimentare și hrană pentru animale. Magazinul are program non-stop și va fi aliniat pe o politică de prețuri mici, în acord cu strategia de discount generalizat a Auchan România.
sursa foto: distribuicaohoje.com



