Cel mai mare francizat Carrefour a ajuns la afaceri de 40 de mil. lei
Compania Pronto Mobile, operatorul magazinelor Pronto Express și totodată cel mai mare francizat al Carrefour, a încheiat anul financiar 2019 cu afaceri de 40 de milioane de lei, în creștere cu 22% față de anul precedent.
”Creșterea cifrei noastre de afaceri a fost în 2019 peste media pieței și a fost susținută de preocuparea noastră pentru o creștere intensivă prin optimizarea proceselor, a gamei sortimentale şi nu în ultimul rând a activității de marketing, având în vedere că în 2019 nu am bifat nicio deschidere”, a declarat Gabriel Sandu, Directorul General al rețelei.
Pentru anul acesta rețeaua Pronto Express vizează accelerarea creșterii prin reluarea expansiunii.
”În primele două luni ale anului am înregistrat o creștere peste așteptări, de 30% și cred că acest lucru se datorează pe de-o parte faptului că vremea a ținut cu noi, dar a fost susținută și de proiectele pe care le-am desfășurat în magazine, în parteneriat cu furnizorii locali. Proiectele noastre operaționale pentru 2019 includ optimizarea sortimentației în funcție de profilul clienților din fiecare zonă, dar și creșterea suprafeței alocate categoriilor care au performat anul trecut în toate magazinele, pentru a profita de tendințele remarcate în piață”, a mai precizat managerul.
Pe termen lung, Gabriel Sandu vrea să ducă rețeaua Pronto Express la 100 de magazine, vizând extinderea doar la nivelul Bucureștiului.