Preluarea Pronto Mobile de către Profi, autorizată de Consiliul Concurenței
Consiliul Concurenței autorizează tranzacția prin care Profi Rom Food SRL intenționează să preia zece spații comerciale de la Pronto Mobile SRL. În prezent, aceste spații sunt operate de către Pronto Mobile SRL ca francize Carrefour Express.
„În urma analizei, Consiliul Concurenței a constatat că această operațiune nu ridică obstacole semnificative în calea concurenței efective pe piața românească sau o parte substanțială a acesteia și că nu există îndoieli serioase privind compatibilitatea sa cu un mediu concurențial normal”, transmite autoritatea de reglementare.
„Această nouă extindere amplifică rapida creștere a rețelei noastre. Avem creșterea în sânge, este un element esențial în strategia noastră” declară Pawel Musial, Directorul General Profi.
„Am satisfacția că prin această tranzacție excepțională care ne consolidează poziția din București reușim să preluăm active ale unor antreprenori locali dinamici și cu experiență, ceea ce este o onoare deosebită”, adaugă Gaetan Pacton, Director de Expansiune Profi.
Profi Rom Food SRL, companie ce activează în domeniul comercializării cu amănuntul a produselor alimentare și nealimentare în magazine nespecializate, are cea mai mare acoperire la nivel național. Anul trecut, retailerul a pus pe harta expansiunii 235 de noi locații și a remodelat alte două, la Ploiești și Craiova, sub conceptul care în interiorul companiei poartă numele Monaco. Planurile companiei vizează o expansiune accelerată în următorii trei ani, ceea ce presupune inaugurarea a peste 1.300 de magazine până în 2024. Potrivit datelor comunicate de retailer, în 2024, pe teritoriul României ar urma să funcționeze 2.561 de magazine Profi.
„Ne bucurăm că putem încheia o afacere cu rețeaua cu cea mai mare dezvoltare din România ultimilor ani, rețea către care transferăm cele mai mari 10 dintre magazinele noastre, în care am investit multă muncă și suflet”, completează antreprenorul Gabriel Sandu, reprezentantul Pronto Mobile SRL.
Pronto Mobile SRL își desfășoară, de asemenea, activitatea în domeniul comercializării cu amănuntul a produselor alimentare și nealimentare. Potrivit celor mai recente informații financiare disponibile, retailerul a încheiat anul financiar 2019 cu afaceri de 37,84 de milioane de lei, în creștere cu 16% față de anul precedent. De altfel, anul trecut Gabriel Sandu, Directorul General al companiei anunța că intenționează să reia expansiunea, ținta pe termen mediu fiind pragul de 100 de magazine la nivelul Capitalei.
Pronto nu este singurul retailer bucureștean care a cedat în fața presiunii marilor lanțuri de magazine, printre cele mai recente exit-uri numărându-se rețeaua OK Supermarket, dar și Annabella care a luat decizia de a închide spațiile pe care le opera în Capitală.